Jinhu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei. noen som vet om en side eller lignende der du kan lese om hvordan du ska koble sammen en pc ? med ledninger g alt det andre ? gjerne eg side på norsk , om d finnes . Tusen Takk ;D Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. Samtidig har et par innlegg med off-topic blitt slettet. Vennligst rapporter feilposter framfor å kommentere eller diskutere dette i tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Guide: Bygg PC-en selv Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Fant en her edit: fjernet de postene som omhandlet ""intern humor"? Endret 13. april 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
freak12 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 hei dere jeg har bestillt en stasjonær pc fra komplett.no lurer på om de bygger det eller om jeg får det i deler TAKK Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bestilte du del for del? Visst du gjorde det får du ALT i deler! utenom kabinettet som er ferdig satt sammen! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) vet ikke hvordan det ermed komplett, men tror det er det samme son netshop. Du kan gå inn og skifte ulike deler i et oppsett og så setter de det sammen for deg. pluss/minus med dette: +du kan ikke velge deler som ikke passer sammen. +du får garanti på hele PC-en +du får en ferdig sammen satt Pc =) +mindre pakke -du får ikke med eske til hver komponet og du får ikke garanti på hver enkelt av de.(bare på hele PC-en) -du får ikke gleden av å personlig pukke frem hverenkelt av delene som du personlig har plukket og sette de sammen (er liksomk litt kos dette) -du må sende inn PC-en for å gjøre noe så simpelt som å skifte en vifte.(ellers ryker garantien) -du må sende inn Pc-en for å fikse den minste feil(også med tanke på garanti) jeg mener personlig det er best å bygge selv, men det kommer jo ann på hva du foretrekker. Edit: vist du ikke har kjøpt alt.. Endret 17. april 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå