Gjest anonym bruker Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei forumet Jeg har et fryktelig dillema her nå... Jeg har nettop fått meg dame, som jeg er veldig glad i og vil alt bra og slikt, hun er min første dame på flere år, og jeg er glad for at jeg endelig har fått meg dame....Jeg spurte henne en uke før hun svarte, og innen den tid har jeg blitt venn med ei ny ei, som jeg ble utrolig fort glad i, og elsker like mye som dama mi...Nå er problemet, hvem skal jeg velge, dama mi som jeg er utrolig glad i som bor ganske nærme, eller min nye vennine som jeg er kanskje mer glad i enn dama mi, men som bor milevis unna....Dette er et dillema jeg ikke greie å avgjøre, har vært på tanken å gjøre det slutt førstkommende Fredag, men føler at det er slem tankegang... HJELP Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 If you chase two rabbits, both will escape. - Chinese Proverb Lenke til kommentar
jatta Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 If you chase two rabbits, both will escape.- Chinese Proverb Støtter den der. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ta den du har mest følelser for Lenke til kommentar
timini Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvem tror du det ville funket best med? Jeg ville bedt deg om å velge, ikke bare den du føler sterkest for, men den du kan få et fungerende forhold med. Er du villig til å vente på din nye venninne? Et avstandsforhold er vanskelig, men ingen har sagt at kjærlighet skal være lett. Og det er lite vits å være med dama du er sammen med nå, hvis du bare tenker på hun andre. Uansett hvem du velger, må du satse fult og holdent på den jenta. Hvis du ikke klarer å bestemme deg, vil du bli ståendes med ingen av de. Lykke til Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du er like glad i begge er det vel greiest med hun som bor nærmest Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvor lenge har du kjent disse to jentene? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg synes bare at det å elske, er ett utrolig sterkt ord. Spesielt med tanke på at jeg får ett intrykk av at dere ikke har vært så lenge sammen/kjent hverandre spesielt lenge... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du kan jo spørre om de joiner litt trekant? Fra spøk til revolver: Har du tenkt over at du er sammen med hun du er sammen med bare fordi du ville få deg dame, og er glad for endelig å ha fått det? Kanskje denne gleden overskygger at du liker hun nye venninna bedre, og at du burde bli sammen med henne istedenfor. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 jupp, da skulle vel alle valgmulighetene være ramset opp her Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg synes bare at det å elske, er ett utrolig sterkt ord. Spesielt med tanke på at jeg får ett intrykk av at dere ikke har vært så lenge sammen/kjent hverandre spesielt lenge... Tenkte det samme. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syntes det virker litt rart at du først har blitt sammen med ei dame også finner du en ny så fort.. Du kan ikke ha spes sterke følelser for hu første dama!! Finner jeg en dame jeg liker blir jeg totalt blind for alt annet.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De tankene og følelsene du har fått der tyder på at du vil ha noe du ikke har, nemlig hun andre jenta du har nå falt for, vent litt og se ann, kan hende du vil føle at du blir nødt til å dempe denne nåværende dama di om ikke følelsene dine for den andre dabber av. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Den som best reagerer på tissefanter, er den som best egner seg som hustru. - Norsk proverb. Endret 14. april 2008 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Høres ikke som du er så veldig klar for noe forhold slik du beter deg. Husk at de to jentene er mennesker og ikke noen dukker som du dytter tissen inn i. Virker veldig barnslig slik du fremstiller hele problemsetting "hun ene er så tilgjengelig" f.eks. Man bytter ikke kjæreste som man bytter sokker altså. Skjerpings. Endret 14. april 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hmm høres ut som han møtte ei ny ei i løpet av 1 UKE, som han ble da veldig glad og nå elsker like mye som dama si. Etter en liten revurdering, kanskje det beste blir da å avslutte forholdet til dama di da? Høres ikke ut som det blir noe særlig til et forhold når du elsker ei anna ei i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå