Gå til innhold

Merkelig WoW problem

Anbefalte innlegg

Hei, igår fekk jeg eit merkilig wow problem.

Når jeg starter wow klikker alt, skjermen blir folt av kvite striper og til slutt blir den sort, og da går ingenting ann og etter en stund kommer det rare lyder av headsettet :S

Har god nok maskin til og dra de fleste spill :p

Og dette skjer bare med wow, det skjer ingenting gale når jeg er i windows eller spiller BF2

Hva kan vere galt?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk

Jeg har oppdatert skjermdriverene, og brukt repair. Det som skjedde var at det funka helt fint 1. gangen

Jeg var på wow en stund..og stilte på grafikken og restarta spillet, og det forsette og funke.

jaja tenkte jeg, og jeg tok til og instalere noen addons.

Da klikka det. jeg måtte restarte maskina og så repairet jeg igjenn, startet opp spillet uten og ha instalert addons.

Med en gang klikket spillet :S

Fikk opp en feil melding Uten_navn.bmp

Er ganske sikker att det er riktig skjermkort driver

Hva kan det være? kan det ha med at jeg har kopiert wow og ikke instalert det på maskina? har kopiert på bærbare, men der funker det fint.

Takker for svar

Lenke til kommentar

Re installer wow, funker alltid :-)

Hvis noe lignene skjer igjen så er detter måten å gå frem på:

1. Restarte PC

2. Repair tool (restart add-ons bla bla)

3. Hvis det ser ut til at noe er feil m drivere prøv å oppdatere

4. Re-installer WoW

5. Slå ihjel dataen m en hammer og kjøp ny

Lenke til kommentar

takk.

Jeg har radion x1950 pro skjermkortet og driveren jeg lastet ned var Catalyst Software Suite (Display Driver Catalyst, Control Center, WDM Drivers) verson 8.3

Har du en link til 7,12? så får jeg testa den.

kjører ikke vista btw

Endret av Voldsund
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd den nye 8.4 som kom nå, men Windows Update tilbød meg en ny driver for å oppgradere 7.12 for noen dager siden, men denne er også helt stabil og fin. Alternativt kan man legge inn 7.12 også kjøre windows update.

På driversidene til ati/amd skal det stå en link til "Previous Drivers and Software". Her er de for 64-bit: http://ati.amd.com/support/drivers/vista64...us-vista64.html

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...