Voldsund Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei, igår fekk jeg eit merkilig wow problem. Når jeg starter wow klikker alt, skjermen blir folt av kvite striper og til slutt blir den sort, og da går ingenting ann og etter en stund kommer det rare lyder av headsettet :S Har god nok maskin til og dra de fleste spill Og dette skjer bare med wow, det skjer ingenting gale når jeg er i windows eller spiller BF2 Hva kan vere galt? Takker for svar Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Prøv å bruk 'Repair', som i finner i WoW mappen. Hvis det ikke funker, oppdater Skjerm driver. Endret 13. april 2008 av Apelli Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Takk Jeg har oppdatert skjermdriverene, og brukt repair. Det som skjedde var at det funka helt fint 1. gangen Jeg var på wow en stund..og stilte på grafikken og restarta spillet, og det forsette og funke. jaja tenkte jeg, og jeg tok til og instalere noen addons. Da klikka det. jeg måtte restarte maskina og så repairet jeg igjenn, startet opp spillet uten og ha instalert addons. Med en gang klikket spillet :S Fikk opp en feil melding Uten_navn.bmp Er ganske sikker att det er riktig skjermkort driver Hva kan det være? kan det ha med at jeg har kopiert wow og ikke instalert det på maskina? har kopiert på bærbare, men der funker det fint. Takker for svar Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Re installer wow, funker alltid :-) Hvis noe lignene skjer igjen så er detter måten å gå frem på: 1. Restarte PC 2. Repair tool (restart add-ons bla bla) 3. Hvis det ser ut til at noe er feil m drivere prøv å oppdatere 4. Re-installer WoW 5. Slå ihjel dataen m en hammer og kjøp ny Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sett 5'ern høyere opp på listen Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 ATI-feilmelding ja. Ikke noe rart at det tryner med WoW. Spesielt om du kjører Vista. Prøv 7.12 drivern. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) takk. Jeg har radion x1950 pro skjermkortet og driveren jeg lastet ned var Catalyst Software Suite (Display Driver Catalyst, Control Center, WDM Drivers) verson 8.3 Har du en link til 7,12? så får jeg testa den. kjører ikke vista btw Endret 15. april 2008 av Voldsund Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg også får den der rundt 1-2 ganger i måneden, men jeg tar bare: Don't send, også funker alt fint igjen... esmode. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har ikke prøvd den nye 8.4 som kom nå, men Windows Update tilbød meg en ny driver for å oppgradere 7.12 for noen dager siden, men denne er også helt stabil og fin. Alternativt kan man legge inn 7.12 også kjøre windows update. På driversidene til ati/amd skal det stå en link til "Previous Drivers and Software". Her er de for 64-bit: http://ati.amd.com/support/drivers/vista64...us-vista64.html Endret 18. april 2008 av Misantropen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå