Bardis Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 The MSS DLL is incorrectly installed in the Windows system directory! denne beskjeden får jeg når jeg prøver å starte Dark Messiah of Might & Magic Multiplayer Har spilt singel player mange ganger før, men det var før siste formatering.. Når jeg klikker ok på den beskjeden over, får jeg følgende melding: The instruction at "0x241e3b99" referenced memory at "0x203f65c8". The memory could not be "read". Click OK to terminate the program. Noen som har noen tips om hva som kan være årsaken til problemet? - Eirik - Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Har lastet ned siste drivere til skjermkort, men hjelper ikke.. Spillet starter, for jeg får se introen, men idet jeg kommer inn til game menyen så blir skjermen svart og jeg hører en sånn "windows-lyd" når jeg klikker ctrl+alt+del, så ser jeg den første beskjeden jeg skrev over.. Ingen forslag å gi meg? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Ingen som vet hva problemet kan være ? Har sjekket, og jeg får samme beskjeden selv om jeg prøver å spille single player bare på maskinen.. Endret 14. april 2008 av Bardis Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Dr. Watson skal normalt sett kunne snappe opp feilen og generere en kræsjdump. (For å finne ut hvor den ligger starter du opp drwtsn32 fra kjør feltet) Denne kan da feilsøkes med Windbg for å finne ut hva som er problemet. Guide for Windbg finnes her Ellers kan du jo prøve å kjøre regsvr32 opp mot .dll filen! Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gå innpå Windows\System32. Finn filen mss32.dll, og legg den i 'papirkurva'. Prøv å start spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå