Gå til innhold

BK: Micro Basket

Iceyas

Anbefalte innlegg

Heisann, igår så var det en basket turering for 4/5 klassinger her i byen. Jeg kom dit for og ta litt bilder og dette syns jeg blei ganske så bra. Vansklig med lyset der siden blir VELDIG oransje bilder... Men har redigert litt og croppa, så syns det blei bra nå :)

post-146159-1208098688_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt for lang lukkertid, men på den annen side gir det i ditt bilde en god følelse av fart og action. Komposisjon og utsnitt er ganske brukbart, så croppingen er ganske vellykket. Det eneste jeg skulle ønske er at det var mer luft på venstre siden, men da hadde det kanskje kommet en arm eller et bein i bildet.

Lenke til kommentar

var dette i Bergen? jeg var der igår også, men fikk ikkje med meg de minste dessverre.

ellers sa master PM det meste om dette bilde. men bilde nr 2 var ikkje så veldig mye bedre, og de eldre i bakgrunnen irriterer øynene mine voldsomt. At det ikkje er klart særlig mange steder heller, gjør saken nok ikkje veldig mye bedre.

skal legge ut noen bilder på siden min når eg får redigert ferdig. hoper seg totalt opp. så kan du sammenligne.

http://picasaweb.google.no/akleppesto

ligger litt bakset der fra før og

Endret av aksjetrading
Lenke til kommentar
Dette var nok ikke i Bergen men Kongsberg :)

Det du sier om at det er uklart er jo for da blir det mer fokus på gutten, mer følelse av fart. Og de mennene er det ikke my å gjøre med :p

Trener benken..

her ligger noen basket eks eg tok. i bakruss, men synes alikvel de er knivskarpe iforhold til dine. og fart fikk jeg ikkje feelingen av.

http://picasaweb.google.no/akleppesto/BESTEAPRIL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...