M-lady Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vudrerer å bytte ut en toyota yaris verso (!) med noe større og finere, og har kommet fram til at Hyundai Santa Fe'en vil passe meg fint i størrelse. Jeg ser hovedsakelig på varebil, ettersom jeg er avhengig av å ha et eller to hundebur med meg til en hver tid. Mulig jeg får plass til det med bakseter også, men det er jo ingen ulempe at jeg kan sette inn seter! RAV ol blir for små i baggasjerommet. Uansett; er det noen som har noen erfaringer å dele om denne bilen? Er det noe spes jeg bør være OBS på? Er den dyr i drift? (2,2 liter diesel, 150 hk) Noe på bilen som stadig ryker eller liknende? Hjelp en pike i nød!! Lenke til kommentar
Revi Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvilken type er det du skal ha da? Det kom et modellskifte i slutten av 06 eller tidlig i 07, og den nye er en helt annen bil enn den første. Både teknisk sett og ikke minst av utseende. Kvaliteten tror er jeg rimlig ok på begge modeller, har ikke hørt noe direkte negativt. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Det er en 06. Den ser "ny" ut i forholde til de gamle. Veldig oppklarende.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå