Gå til innhold

Historien om en trist privathandel


Anbefalte innlegg

Gå til politiet og anmeld fyren. Større idiot er det lenge siden jeg har sett.

 

Foresten noen som har prøvd å åpne www.kremmere.no i Opera? :)

 

Mm. Testa det akkurat. Det dukker oppe noe for 2 sek så bytter det til et eller annet annet... Heh, n00b web designer i tilegg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig trist å lese egentlig, synes det er topp at du skrev det innlegget her og ikke bryr deg om de truslene denne personen kommer med. Jeg ville som andre her har skrevet, forhørt med med politiet angående en liten anmeldelse. Har opplevd ligende saker, men ingen som har vært så ille... Hvis du får fler problemer med han, så håper jeg du poster de her!

Lenke til kommentar
Skitt! HAn virker som en jævel jeg gjerne ville kommet i bråk med! Hadde nesten vært artig å kjøpe noe dritt av han og så klage som skitt etterpå. Blir han sur drar jeg og mætern (ikke alene) :yes: Kan jo være med du oxo Esik, så kan vi ta det fysisk mot han :wink:

 

Får se da, hvem som er tøffest når det kommer til saken

 

:lol:

 

du får oppsøke mulighetene på kremmer.no. og for all del hold oss oppdatert

Lenke til kommentar

Håper nesten dette mennesket får smekk.

Tror ikke dette er en lovlig bedrift, mer en enkeltperson som driver litt bytte og videresalg ved siden av.

 

Helt topp useriøs fyr, hadde han bodd i nærheten av meg ville jeg oppsøkt ham med 2 kamerater og banket livsskiten ut av ham.

Hvorfor i all verden ringte han foreldrene dine og dro de inn i dette?

 

Aure

Lenke til kommentar
Og prisene... mange skrekkelige eksempler. Som denne :

 

"Pentium III 1000 MHz Med heat sink og kjølevifte

Prisantydning : 900,- Kan diskuteres"

 

Hallooooo.... man får jo en ny Pentium 2 GHz til den prisen. Hvor bra kan den kjøleren som sitter på være liksom?

 

Synes ikke den prisen er så borti natta med tanke på at den kosta mer når den gikk ut av markedet og at det er en billig oppgradering for noen som sitter med f.eks en p3 533.

------------------------------------------------------------------------------------

En annen ting, åssen klarer folk å være så SINNSYKT DUMME??? Skal jeg selge noe så legger jeg 30 minutter i det at varen skal se bra ut, nyeste firmware/bios +++, og når jeg skal kjøpe så får jeg et forhold til den personen jeg kjøper av. Jeg har enda ikke hatt en handel som jeg har hørt noe fra selger eller kjøper (med 1 untak av en n00b som ikke skjønte noe) i ettertid og jeg har aldri møtt noen av personene!!!!

 

En annen ting er at man handler ikke videre med en person som man ikke er fornøyd med første gang....

 

just my 0.02$

Lenke til kommentar
Dette er så grove trusler du vil lett få politisupport. Dette tolker jeg som direkte drapstrusler egentlig. Gå ned til politistasjonen og fortell du føler deg drapstruet av en agressiv person pga. av en brukthandel. Referer til de agressive "Du skal angre" og si du er redd for konsekvensene...

 

Hvis han skal kunne angre, kan det jo ikke vaere en drapstrussel... :lol:

 

eSIK:

Morsom lesning uansett. Du faar sende ham ett avkappet kuhode og oenske ham en god fremtid. Siden han tydeligvis er saa aggressiv kan jo det gi ham litt "noia", som kan vaere en passende hevn.

Lenke til kommentar

Dette er saker som ikke har noe prioritet hos politiet, den vil mest sannsynlig bli henlagt fordi jurustene hos politiet ikke vil kaste bort tid på den.

En kan faktisk gjøre ganske sterke saker før politiet gidder å løfte en finger...snakk om potet-land.

Den eneste muligheten er å skaffe en privat advokat, noe som koster ca 1000+ kr pr time, og gå til søksmål. Men det kan tippe begge veier, tap eller seier.

Nei...da har jeg hørt at det er noe som virker mye bedre, og ikke minst langt billigere....treet som vokser fritt i et hvert skap..."balltreet"

Lenke til kommentar
eSIK:

Morsom lesning uansett. Du faar sende ham ett avkappet kuhode og oenske ham en god fremtid. Siden han tydeligvis er saa aggressiv kan jo det gi ham litt "noia", som kan vaere en passende hevn.

 

lol....

 

Kan VELDIG fort hende du fikk politiet på nakken, men det kan jo også hende personen hadde pissa i buksa når han åpna pakka...Skulle likt og vært der når han åpna pakka

Lenke til kommentar

Vi burde gå sammen om å luke ut svindlere. Danne et hemmelig byrå der vi, medlemmene hjelper hverandre. Og samtidig danne et netttverk av "lovmenn" som håndhever den hellige forretningsmoralen. Dvs ta loven i våre egne hender og knerte svindlerne, tann for tann, hode for hode.

 

Hehe, minner meg om mafia :lol:

 

Tilbake til virkeligheten:

 

Dette var trist lesning, hvordan kan man være så ond? Har han noe samvittighet? Nei, det som er klart er at noe må gjøres.

Jeg synes at slike personer ikke skal slippe unna så lett. Det er fint at du advarer oss andre, slik at han ikke får svindlet flere. Du bør også anmelde han, men samtidig være obs at han har truet deg. Dette bør politiet først og fremst få vite. Lykke til!

Lenke til kommentar

En kan faktisk gjøre ganske sterke saker før politiet gidder å løfte en finger...snakk om potet-land.

Er sant, politiet i norge er noen latinger.

Var en gang ute på en klubb. Var 2 stykker under 18 beruset.

Slengte stygge kommentarer, truet og skreik, både til politiet og folk rundt.

De sto bare å så på. Det holdt på å bli slosskamp, venner hindret dem, ikke politiet.

 

:lol: Du føler dg uhvertfall trygg når onkel politi er her! :lol:

Lenke til kommentar

:lol: Du føler dg uhvertfall trygg når onkel politi er her!  :lol:

 

not really... :roll:

 

uansett, var meget trist å lese det der ja, håper du andmelder han, for som sakt er det forbudt å true folk.

 

og om ikke politiet vil ta saken kan du jo altids kjøpe inn noen findlandshetter og ta med deg en, tja, 10-15 kamerater og banke på døren hans med et balltre (eller en motorsag dynket i ketsjup om det faller bedre i smak :lol: )... :D

Lenke til kommentar

fyren har jo hemmelig telefonnummer også... som han legger ut sammen med annonsene sine. allerede her bør man begynne å ane uråd.

 

trist å se at noen blir lurt. man ønsker å stole på sine medmennesker.

 

kikket litt rundt på sidene der, og kom over en gøy annonse der...

under kjøpes-> bolig& eiendom

 

skal ikke oppfordre andre til å legge ut lignende "annonser", men den var morsom lesning

Lenke til kommentar

:lol: Du føler dg uhvertfall trygg når onkel politi er her!  :lol:

 

not really... :roll:

 

uansett, var meget trist å lese det der ja, håper du andmelder han, for som sakt er det forbudt å true folk.

 

og om ikke politiet vil ta saken kan du jo altids kjøpe inn noen findlandshetter og ta med deg en, tja, 10-15 kamerater og banke på døren hans med et balltre (eller en motorsag dynket i ketsjup om det faller bedre i smak :lol: )... :D

 

politi gidder som regel ikke å gjøre en dritt,kjenner jeg norsk retsvesen blir saken henlagt :roll:

typisk man må faktsisk drepe noen for å få å fengsel med mindre du er svart da fyker du rett inn,stakars gamal tipper han er uskyldig.

Nei folkens ikke stol for mye på onkel politi,anbefaler å ga til nærmeste army shop,kjøp finlands hetter,så snakk med noen pakkis gjenger for våpen og ta saken i egne hender :D

 

*edit satan da pakki`s er da ikke skjeldsord,syns sensuren her er for hard.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...