Ninja-Fisk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei. Har nett fått meg ein Sony Ericsson w950i, og synest det å skrive med pen på touch skjermen går veldig greit, men får ikkje til å skrive æøå. Noen som veit korleis eg kan gjere dette? Lenke til kommentar
ThomsaX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei. Har nett fått meg ein Sony Ericsson w950i, og synest det å skrive med pen på touch skjermen går veldig greit, men får ikkje til å skrive æøå. Noen som veit korleis eg kan gjere dette? prøvd å holde a eller o inne? vet ikke om det funker Lenke til kommentar
Ninja-Fisk Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hei. Har nett fått meg ein Sony Ericsson w950i, og synest det å skrive med pen på touch skjermen går veldig greit, men får ikkje til å skrive æøå. Noen som veit korleis eg kan gjere dette? prøvd å holde a eller o inne? vet ikke om det funker Nope, eg vil vite korleis eg kan skrive æøå med pennen på touchskjermen uten å bruke tastaturet Lenke til kommentar
thegreatkhali88 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. Har nett fått meg ein Sony Ericsson w950i, og synest det å skrive med pen på touch skjermen går veldig greit, men får ikkje til å skrive æøå. Noen som veit korleis eg kan gjere dette? prøvd å holde a eller o inne? vet ikke om det funker Nope, eg vil vite korleis eg kan skrive æøå med pennen på touchskjermen uten å bruke tastaturet "Å" skriver du ved å først skrive en vanlig a, og deretter skrive en liten runding over pilen (det feltet hvor du skriver inn tall). "Ø" skriver du ved å først skrive en vanlig o, og deretter skrive en liten ~ eller ¨ over pilen (det feltet hvor du skriver inn tall). Da får du õ. Tror ikke det går å skrive vanlig ø med touch'en. Æ er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå