Moderat Bruker Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har hatt noen blue screens crash i det siste som jeg mistenker RAMen min for aa vaere skyld i. Hva heter dette gratis-programmet igjen (med link) - som kan stress-teste ram-brikkene? Takker paa forhaand Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det du tenker på er sikkert Memterst86+ Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Takker EX-adrin Da er fila lastet ned aa pakket ut - til mappe "BOOT" Er vel bare aa brenne denne til en cd aa boote fra CD-en da gaar jeg ut fra? Takk igjen Endret 14. april 2008 av maypenray Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 er bare og brenne den ut på en cd lykke til Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Svarte Faar ikke dette helt til aa fungere. Har proevd aa brent ut paa cd paa 2 maater 1) Mappen BOOT (Inneholder hhv filene Boot paa 2kb og Memtest paa 1.4mb) 2) Filene Boot og Memetest direkte paa CD-en. Og selvsagt satt CD som foerste boot - skjer dessverre ingenting og maskinen starter opp i windows som normalt. Help? Endret 15. april 2008 av maypenray Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) memtest86+-2.01.iso er filen du skal bruke for cd. Høyere klikk åpne i ditt brenneprogram eksp:nero. Brenn da blir dette en boot cd. Boot memtest86+ starter auto. Endret 15. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Takker snippsat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå