spøkelse Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Hva er verst av å tråkke i salaten og å trampe i klaveret? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Klaveret. I begge situasjoner må du komme deg unna, men salaten kan du snike deg stille ut av. Klaveret lager enda mer bråk når du beveger på deg. EDIT: Betydningspolarisende feil på argumentrekkefølgen korrigert Endret 14. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Isbilen: Dermed er det vel verst å trampe i klaveret? Siden det bråker, mener jeg. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Men tenk deg en salatåker etter et regnskyll da. Bare gjørme og drit. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Isbilen: Dermed er det vel verst å trampe i klaveret? Siden det bråker, mener jeg. Ja, selvsagt. Av og til funker det dårlig å gjette ordene i stedet for å lese dem. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Klaveret. I begge situasjoner må du komme deg unna, men salaten kan du snike deg stille ut av. Klaveret lager enda mer bråk når du beveger på deg. Vel, tråkker du i salaten, kan det jo hende du må gå rundt grøten for å komme deg unna.. Det vil man vel helst unngå å gjøre! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Kommer vel an på størrelsen på porsjonen? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Njaa, personlig har jeg alltid store porsjoner grøt, hvis jeg også har salat ved bordet, så det blir litt vel langt å gå, når man attpåtil skal gå rundt grøten. Og tenk hvis det er flere porsjoner grøt ved bordet - Da tenker jeg du ønsker det var et klaver du tråkket i, så du slapp unna med litt bråk! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Salat og grøt i samme måltid høres sært nok ut, men hva faen skal du med klaver på kjøkkenet? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Så gjestene kan velge mellom å trampe i klaveret, eller tråkke i salaten, så klart! Det er veldig få som velger sistnevnte når det også står grøt på bordet, naturligvis. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Jo, men for mye salat og grøt kan føre til at man driter på draget. Slikt er det best å unngå. Klaver any day, mao. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 På søndagen er det svært uheldig å trampe i klaveret sidan skjenerande støy kan bli politianmeldt. Sidan du åt grøten på lørdag er det ikkje noko problem å gå rundt den. Eg ville difor tråkka i salaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå