h0ax Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei, jeg har lagret alle nummerene på iphonen min med +47 foran, dette fungerer fint når jeg får SMS. Men saken er at når folk ringer meg så vises nummeret uten +47 foran, og det kobles da altså ikke til noen eksisterende kontakt. Er det noe jeg mangler? Jeg vil jo bare at iPhonen skal se bort ifra om det er +47 eller ikke foran. Disse pakkene har jeg installert: (iFon Norwa 1.1.3-4) - Europeisk telefonstøtte v1.5 - Fjern viderekobling v1.2 - Internasjonal 1.1.4 v1 - Norsk tastatur v1.3 - Norsk telefonformat v1.0 Lenke til kommentar
basip Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 - Norsk telefonformat v1.0 skal fikse biffen. Prøv å gå inn på installeren og avinstaller/reinstaller denne. Det gjør nok susen Lenke til kommentar
h0ax Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 avinstallerte Europeisk telefonstøtte, og installerte Skandinavisk telefonstøtte istedenfor. Tror det funka Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvordan fikset du dette ? Før så kom ikke navnet på personen som ringte opp så jeg fjernet +47 fra alle kontaktene mine. Nå kommer ikke navnet på personen som sender sms Har skandinavisk telefonstøtte installert Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor laster jeg ned dette: (iFon Norwa 1.1.3-4) - Europeisk telefonstøtte v1.5 - Fjern viderekobling v1.2 - Internasjonal 1.1.4 v1 - Norsk tastatur v1.3 - Norsk telefonformat v1.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå