PE-G-cOPY Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Vi er en mid klan som heter Proffesional Elite Gaming. Vi søker nå medlemmer. - Du skal ha vt 2.1, mirc, mic. - Du skal vere ca mid skill. - Du skal ha erfaring helst i 1,5 - 2 år. - Du må vere i alder 14+. - Vi får karnsje warserver. Vi mangler 2 medlemmer. Muligens vi skal lage et girl team, så jenter gogo Endret 18. april 2008 av PE-G-cOPY Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Curs1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vi er en mid klan som heter Proffesional Elite Gaming.Vi søker nå medlemmer. - Du skal ha vt 2.1, mirc, mic. - Du skal vere ca mid skill. - Du skal ha erfaring helst i 1,5 - 2 år. - Du må vere i alder 14+. - Vi får karnsje warserver. Vi mangler 2 medlemmer. Muligens vi skal lage et girl team, så jenter gogo Jeg er interssert, ta kontakt med private melding Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg trakk meg tilbake da jeg spilte cs nå og innser jeg aldri vil spille det igjen Bruk av scripter og cheats flyter over på cs Endret 5. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå