ZenCo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er nå i en alder av 16 år, og driver og leser til mopedlappen. Her om dagen kom jeg i diskusjon med en kamerat om mopedlappen og billappen burde være like vanskelige på teoriprøven. Hva mener dere? Begge kjøretøy ferdes jo like mye i trafikken, bortsett fra på motorvei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 På en måte nei, siden en moped er og er ment å være et begrenset kjøretøy som ikke krever like mye av føreren. På den annen side ja, fordi man like gjerne kan lære alt det der først som sist og det aldri skader å vite mer. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 På en side er mopeden er relativt enkelt kjøretøy å beherske ja. Men en mopedfører er også veldig utsatt når den sitter der i "løse luften". Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Ja. De ferdes i trafikken og gjennom bilteorien lærer de hvordan andre oppfører seg. Dette vil gjøre de sikrere i trafikken. En må huske at det er ikke bilføreren som blir skadet ved en påkjørsel. I tillegg er teorien så enkel at de like godt kan lære den først som sist. Endret 13. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok teorien for et par dager siden, begynte faktisk å le litt over hvor lett det var. Samtidig litt rystende. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg mener definitivt at prøvene skal være like vanskelige. Alle som er fører av et kjøretøy i trafikken må jo kunne trafikkreglene så godt som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er nå i en alder av 16 år, og driver og leser til mopedlappen. Her om dagen kom jeg i diskusjon med en kamerat om mopedlappen og billappen burde være like vanskelige på teoriprøven. Hva mener dere? Begge kjøretøy ferdes jo like mye i trafikken, bortsett fra på motorvei. Teoriprøvene bør være nøyaktige like lette eller vanskelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå