Dyrehagen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fikk en mail fra HP i dag: HASTEMELDING OM STØTTE FRA HP Du har kanskje nylig fått en e-post om BIOS-versjon F.3D, som er nødvendig for visse bærbare PC-er i HP Pavilion dv6000-, HP Pavilion dv9000- og Compaq Presario v6000-serien. Vi ber deg besøke webstedet nedenfor for å sikre deg at du forstår grunnen til og viktigheten av å installere denne BIOS-versjonen. HPs begrensede garanti med serviceutvidelse HP har forlenget det eksisterende serviceutvidelsesprogrammet for visse bærbare PC-er i HP Pavilion dv6000-, HP Pavilion dv9000- og Compaq Presario v6000-serien. Du kan ha rett til gratis reparasjon basert på nyere endringer i dette programmet. HPs arkiv viser at du er registrert med ett av disse produktene. Hvis du eier ett av disse produktene, foreslår HP at du besøker webstedet nedenfor for å få mer informasjon om HPs begrensede garanti med serviceutvidelse og om hvordan du installerer den nye BIOS-versjonen: *Link* Kort sagt, de ber meg oppdatere BIOS-versjonen min til versjon F.3D. Men når jeg sjekket hvilken versjon jeg har på PCen min, så sier den at jeg har versjon F.3E. Jeg kan ingenting om BIOS-versjoner, men siden E kommer etter D i alfabetet, regner jeg med at E-versjonen er nyere enn den de ber meg oppdatere til. Dette kan stemme, da PCen var til omfattende reparasjon for noen uker siden. Så hva skal jeg gjøre? Trenger jeg å oppgradere eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du trenger ikke oppgradere. Og så regner jeg med at du er istand til å følge linkene i mail'en fra HP for å finne ut om dette var relevant for deg. I tilfelle du hadde en eldre Bios-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå