Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger jeg å oppdatere BIOS?

Anbefalte innlegg

Fikk en mail fra HP i dag:

HASTEMELDING OM STØTTE FRA HP

Du har kanskje nylig fått en e-post om BIOS-versjon F.3D, som er nødvendig for visse bærbare PC-er i HP Pavilion dv6000-, HP Pavilion dv9000- og Compaq Presario v6000-serien. Vi ber deg besøke webstedet nedenfor for å sikre deg at du forstår grunnen til og viktigheten av å installere denne BIOS-versjonen.

HPs begrensede garanti med serviceutvidelse

HP har forlenget det eksisterende serviceutvidelsesprogrammet for visse bærbare PC-er i HP Pavilion dv6000-, HP Pavilion dv9000- og Compaq Presario v6000-serien. Du kan ha rett til gratis reparasjon basert på nyere endringer i dette programmet.

HPs arkiv viser at du er registrert med ett av disse produktene. Hvis du eier ett av disse produktene, foreslår HP at du besøker webstedet nedenfor for å få mer informasjon om HPs begrensede garanti med serviceutvidelse og om hvordan du installerer den nye BIOS-versjonen:

*Link*

Kort sagt, de ber meg oppdatere BIOS-versjonen min til versjon F.3D. Men når jeg sjekket hvilken versjon jeg har på PCen min, så sier den at jeg har versjon F.3E. Jeg kan ingenting om BIOS-versjoner, men siden E kommer etter D i alfabetet, regner jeg med at E-versjonen er nyere enn den de ber meg oppdatere til. Dette kan stemme, da PCen var til omfattende reparasjon for noen uker siden.

Så hva skal jeg gjøre? Trenger jeg å oppgradere eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du trenger ikke oppgradere.

Og så regner jeg med at du er istand til å følge linkene i mail'en fra HP for å finne ut om dette var relevant for deg.

I tilfelle du hadde en eldre Bios-versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...