Kim_90 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hei, jeg har et problem med at hver gang jeg starter BitComet kobler nettet seg ut, jeg tror ikke, jeg VET at det har noe med portene som er på min datamaskin, men jeg har klart å klusse det til noe forferdelig, jeg har åpna en del porter, men ingenting hjelper, noen som har en god port som kan brukes med BitComet, eller har den porten som står der fra første stund?(Hvis den er den samme på alle som laster ned BitComet da?) Edit: Noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen på porter når det står TCP eller UDP bak? Endret 13. april 2008 av Kim_90 Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er det samme hvilken port du bruker. Har du noen brannmurer som kan sperre for programmet? Har du åpnet porter i router/modem? Hvilket OS har du? Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Kjører XP sp2, router og modem skal være helt i orden, dette funka helt fint, helt til jeg begynte å endre porter meeen, er et lite men her, ADSL linja mi går mot jobben, dvs, jeg bruker linja fra jobben og alt jeg driver med blir sendt dit før det går på nettet, og der kan jeg ikke endre/åpne noen porter, men som sagt, alt funka plettfritt før jeg begynte å tulle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå