LordOfDeath Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 når jeg skal starte noen spill(eks. battlefield, morrowind) så kommer det opp et svart vindu i et halvt sekund, så forsvinner det og ingenting skjer, med morrowind kommer en feilmelding. hva er problemet? takker for svar Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det samme skjedde hos meg med Battlefield, men det forsvant da jeg la inn nyeste skjermdrivere. Du har sikkert gjort det allerede, men allikevel. Hva står det i den feilmeldingen forresten? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 "Morrowind har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." AppName: morrowind.exe AppVer: 1.0.0.417 ModName: morrowind.exe ModVer: 1.0.0.417 Offset: 0028ea21 Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 i battlefield står det ingenting, og ingenting skjer Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Akkurat det samme skjer hos meg i Battlefield. Det funka helt fint før, men når jeg skulle prøve det på lørdagen, nekta den. Har 9700pro med 3.1 driverne og dx9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå