LarsLarsLars Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har kjøpt meg ny pc med vista (hadde xp tidligere). Så la jeg inn bitcomet (som jeg alltid har brukt). Men det bare hang og klikket hele tiden når jeg skulle bruke det. Å når det funket tok det opptil noen minutter før det reagerte når jeg klikket på det (f.eks. klikket på en av nedlastingene osv). Men det kunne også henge seg helt å måtte avsluttes. Ok, dette programmet funker ikke i Vista tenkte jeg. Så jeg la inn uTorrent istede. Men akkurat det samme skjer med det programmet. Det henger seg og klikker og er umulig å bruke Noen som har opplevd det samme? eventuelt har en løsning? Er det vista som rett og slett ikke vil kjøre slike programmer? Takker på forhånd Lars Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Yep, det er Microsoft som har bygd inn et nytt system som automatisk ødelegger alle Torrent program som prøver å laste ned ulovlig programvare. Neida, du kan bruke feks Windbg eller Process Monitor for å finne ut hvorfor de henger seg. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Er ikke så inn på alle disse data tingene. Er det ikke noen enkel måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Windbg er egentlig ganske enkelt. Når en prosess henger seg kobler du deg til den prosessen med Windbg og kjører !analyze -hang for å finne ut hvor det henger seg. Men dog du må konfigurere Windbg med Symboler og slikt først da---men har laget en egen guide for det om du vil. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 sjønte ikke mye av det windbg programmet er ikke akkurat "geek". Fins det ikke noe program som man kan kjøre som fikser problemet? noe anti bug program eller noe? for nybegynnere Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bruk opera nettleser! Den har innebygget torrentklient som fungerer veldig bra! Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Deaktiverte Panda antivirus. Alt fungerer perfekt å fint nå. Jævla panda dritt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå