norway Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl & http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Hva er best av ECC og winbound? Og CL2 / 2,5 ? Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg hadde nok gått for den første. Den har CL2. Dvs. Ramen jobber raskere. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ECC er en feilrettingsalgoritme som støttes av ECC minnebrikker. Det trenger du neppe, siden det er litt tregere i bruk og kun har noen praktisk betydning i servere og slikt. CL derimot er en slags "timing" på minnet, og sier noe om hvilken hastighet den kan fores med data. Gå for CL2, siden det er kjappere enn CL 2,5. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ville gått for den første hvis du vil ha en stabilpc som mulig, ecc gjør at den blir mer stabil men jobber litt tregere Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 litt offtopic: hva om man har en 2.5 og en 2. blir begge 2.5 da eller? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Da blir begge automatisk satt til den tregestes innstillinger ja. Men du kan jo prøve å sette Cas 2,5 minne til 2, det funker i alle fall supert på all merkeram. Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg hadde gått for den brikka med winbound. Den er billigere og den klarer fint å kjøre på cl2 på 200mhz ddr hastighet. Mine 2 x 256 brikker av denne typen greier det ihvertfall helt fint. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 har noname, funker fint på cl2. Når jeg satte i den nye brikken i dag gikk det ille på cl2 men bare den hadde fått kjørt seg virket det fint der også. det er snakk om 512mb+256mb pc2700 r333mhz ddr-dimm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå