Kahuna Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det var en kar der som hadde hatt 4 stykker og så forskjeller mellom enhetene. Hva tror du er mest sannsynlig, kvalitetsvariasjon mellom panelene eller kvalitetsforskjell på sammenstillingsjobben? Lenke til kommentar
Oly Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Det var en kar der som hadde hatt 4 stykker og så forskjeller mellom enhetene. Hva tror du er mest sannsynlig, kvalitetsvariasjon mellom panelene eller kvalitetsforskjell på sammenstillingsjobben? Nei, si det. Kan være at noen av panelene er littegrann bedre enn de andre, sånn helt random. Jeg satser heller på å få meg en Android telefon med OLED-skjerm, og bestille en iControlPad til den for håndholdt spilling (som jeg laget en tråd om her). iControlPad er forresten utviklet av de samme folkene som står bak Pandoraen. Jeg ser for meg at mobilene blir det neste store når det gjelder emulatorer og denslags, og satser mine kort på Android. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg hadde vel plassert selve panelene nederst på lista over mistenkte. De lages jo tross alt i store volum for en annen enhet så vi må nesten forvente at kvalitetskontrollen er god der. Derimot så lages både hovedkortet til maskinen og kabelen som kobler panel og hovedkort sammen i relativt små kvanta. Også har jeg en mistanke om at de som setter sammen disse boksene kanskje er litt sånn 'glade amatører' med alt det innebærer av ujevn kvalitet på lodding osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå