ABautz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Går det fortere å laste ned en fil hvis en henter den samme filen hos flere brukere samtidig? Jeg vet det går an, men går det fortere? Alexander Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Går det fortere å laste ned en fil hvis en henter den samme filen hos flere brukere samtidig? Jeg vet det går an, men går det fortere? Kommer jo an på din og den du laster ned fra sine linjer det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Laster du ned to filer på DC++ blir de vel lagra som to forskjellige filer vel? Og du får to forskjellige nedlastninger? Lenke til kommentar
erre Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Går det fortere å laste ned en fil hvis en henter den samme filen hos flere brukere samtidig? Jeg vet det går an, men går det fortere? Alexander Går d ann? Skriver ikka da den andre bare over samme fila igjen? Med kazaa funker d imidlertid utmerket med flere personer på samme download! Lenke til kommentar
m`K Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har spekulert litt på det der, men dc++ er bedre Tror ikke DC er designet for multi downloading. Min teorio om dette er at om du laster ned fra 2 eller flere sammtidig, samme fil altså, samme file navn, så vil den du laste ned med lavest hastighet overskrive resten, siden begge alltid er på samme prossent. Min teori seff Lenke til kommentar
erre Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har spekulert litt på det der, men dc++ er bedre Tror ikke DC er designet for multi downloading. Min teorio om dette er at om du laster ned fra 2 eller flere sammtidig, samme fil altså, samme file navn, så vil den du laste ned med lavest hastighet overskrive resten, siden begge alltid er på samme prossent. Min teori seff Din teori stemmer 100% Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det går nok ikke i dc eller dc++ som eg vet men det eg gjør at eg finne den filen eg skal ha og laster fra en bruker, deretter så setter eg alle andre som har samme fil og ledige porter og så fjerner eg første bruker som eg allerede laster fra og den første som forsetter uploading til meg har den raskeste hastigheten! smart hææ? Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Det går nok ikke i dc eller dc++ som eg vet men det eg gjør at eg finne den filen eg skal ha og laster fra en bruker, deretter så setter eg alle andre som har samme fil og ledige porter og så fjerner eg første bruker som eg allerede laster fra og den første som forsetter uploading til meg har den raskeste hastigheten! smart hææ? Kan du utdype dette litt mere? - jeg skjønte det ikke... Alexander Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Da skjønner vel han det også Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det går nok ikke i dc eller dc++ som eg vet men det eg gjør at eg finne den filen eg skal ha og laster fra en bruker, deretter så setter eg alle andre som har samme fil og ledige porter og så fjerner eg første bruker som eg allerede laster fra og den første som forsetter uploading til meg har den raskeste hastigheten! smart hææ? Kan du utdype dette litt mere? - jeg skjønte det ikke... Alexander Samme her.. Det der ble innviklet! :oops: Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg skjønte det Forklar det da din dott :o Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Såvidt jeg forsto: Han finner alle som har den fila han leter etter, og setter disse i en queue. Men jeg vil tro at hvem du laster ned fra, ikke har noe med deres upload-hastighet å gjøre, men plasseringen i queuen. Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Multidownload er genialt! Jeg har testen dcgui (http://dc.ketelhot.de/ finnes også en version til windows) Den funker utmerket til multidownload. Teorien om at den tregeste overskriver de andre trodde jeg også, så jeg var litt skeptisk med det samme. men det fungerte glimrende. Skulle virkelig ønske dc++ hadde det også. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 juks osv, fikk det ikke til å funke under win2k, bare tøv jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå