vargaz Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg får blåskjerm etter å ha kjørt oppdattering til SP1, noen som har noen tanker om hvordan jeg kan fikse dette? Utrolig surt, da jeg kun har 1 partisjon og blir nødt til å slette all data på diskene, om det viser seg at dette har gått til helvette. Kommer inn i Safemode med nettverk, så ting kan reddes, men stresset er alt som må installeres på nytt igjen. Får 0x0000003b , men klarer ikke å finne noe på google som kan hjelpe meg. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Siden du kommer inn i sikkermodus kan du enkelt hente ut minidumpen og feilsøke den i Windbg. Guide for hvordan du bruker Windbg finner du over i tråden som heter Hvordan DU kan feilsøke Windows. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Sikkert et flott program det der, men jeg får dessverre ikke installert det i safemode. Noen forslag videre ? Har lett i eventloggen, men finner lite av interesse. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Om du har tilgang til en annen PC kan du bare kopiere ut filen og feilsøke med Windbg på en annen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå