lperik Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei. Gikk til innkjøp av dette microATX kabinettet. Fulgte med en 350W strømforsyning, og alt dette til kun 225kr. Da kan man jo tenke seg at strømforsyningen ikke er all verden og at det kan være greit å kjøpe ny. Kommer snart en tri/quadcore phenom inn der, samt 2x500gb sata2 disker, 4gb PC8000 ram, ati HD3850, dvdbrenner og ett par vifter. Noen som har noen fine forslag til PSUer, helst beregnet til microATX kabinetter (altså med korte kabler) evt med avtagbare kabler så jeg selv kan velge hvor mye ledninger som skal gå ut av psuen. Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Tittet litt og fant denne: Hiper HPU-4K580 580W. Er denne noe å satse på? Er en test her. Ikke peiling på psuer selv, men så ut som et fint system med avtagbare kabler, iogmed det skal inn i ett lite kabinett. Noen her som vet om noen andre psuer med god ytelse og avtagbare kabler? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hiper 580W har ikke stjerner i boka hos folk her på forumet. Link Ville i så fall heller gått for en Corsair HX520W. Også modulær og av høy kvalitet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva er max prisen din da? "Må" det være avtagbare kabler? (det begrenser utvalget/dyrere) Har samme kabinettet selv og skal også bytte til annen psu. (FSP 350W BlueStorm II er innkjøpt til formålet) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Takk for svar. Ser helst at det er avtagbare kabler da jeg ikke orker kabelspagetti og dårlig luftgjennomstrømmning i ett så lite kabinett. Finnes det andre alternativer enn Hiperen med avtagbare kabler da? prisklasse 5-700kr. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Om Corsairen jeg tipset om over er for dyr, kan du forsøke Thermaltake Purepower RX 500W. Den er modulær og produsert av CWT som er en respektabel OEM. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Corsairen er ikke på lager på noen nettbutikker. Titta litt på netshop og fant denne her: MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3. Bør vel holde i massevis til mitt bruk, og fin og ha til senere om jeg plutselig finner det for godt å skaffe meg SLI oppsett. Ser det er mulighet for å kjøpe kabler til den på netshop og, om jeg skulle ha behov for fler etterhvert. Noen motsigelser eller er det bare å trykke på bestill? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Vel, MIST er greit nok, komponentmessig er den så som så, men de har forbedret designet siden de første modellene. (De brukte kondensatorer som ikke tålte varme). Endret 14. april 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå