Jalla Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 NTNU er et kjent begrep hos de fleste, der har det i det siste blitt dannet en meget lovende forening av skeptiske studenter. Det betyr at de som studerere der eller bor i nærheten kan få god, skeptisk input samt muligheten til å bli kjent med en god del oppegående individer som ønsker å belyse de mørke hjørnene av dagens samfunn hvor svindlere og proponenter av pseudovitenskap fortsatt gjemmer seg. Anbefaler en kikk på Studentenes Skeptikerlag (SSL). Det er helt åpenbart ferskt og nystartet, noe hjemmesiden bærer preg av innholdsmessig, så det er bare å komme med bidrag. Noen ifra UiO, UiT, UiB eller andre som føre seg kallet til å henge seg på med lokallag? Eller er disse stedene rensket for flim-flam og woo (I think not) Ellers oppfordrer jeg alle til å ta seg en tur ut i sola God helg! Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 MedlemsfordelerSom medlem av SSL vil du bli imun mot sort magi, forbannelser, besettelser, negativ energi og spøkelser samt unngå å bli bortført av romvesner. Du vil og forbedre bullshit-detektoren din, helt gratis! Vel... jeg får vel bli medlem da. Håper forelsninger og slikt legges ut på nett, for ikke vet jeg helt hvor Gløshaugen er og hadde jeg visst det så hadde jeg nok heller ikke hatt mulighet for å komme. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 MedlemsfordelerSom medlem av SSL vil du bli imun mot sort magi, forbannelser, besettelser, negativ energi og spøkelser samt unngå å bli bortført av romvesner. Du vil og forbedre bullshit-detektoren din, helt gratis! Hadde man ikke vært enda mer skeptisk om man hadde vært skeptisk til de som er skeptisk til det som er vanlig å være skeptisk mot? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 MedlemsfordelerSom medlem av SSL vil du bli imun mot sort magi, forbannelser, besettelser, negativ energi og spøkelser samt unngå å bli bortført av romvesner. Du vil og forbedre bullshit-detektoren din, helt gratis! Hadde man ikke vært enda mer skeptisk om man hadde vært skeptisk til de som er skeptisk til det som er vanlig å være skeptisk mot? Det blir kanskje som en infinite loop av "quis custodiet ipsos custodes", hehe Å få forbedret bullshitdetektoren er jo bare sunt Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tilhørighet er fine greier. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Synes det er uklart av hva en gjør ved å melde seg inn i skeptikerlaget. Går det mot for eksempel å gjøre gruppen kvalifiserbar for finansielle midler fra NTNU? Jeg kan godt melde meg på, vil bare vite at det går mot noe Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg kan ikke svare for dem, men om du hører på The Skeptics Guide to the Universe *(hvis ikke; fyskamme seg ) så er det en viss nordmann der som har svart riktig på endel av spørsmålene de kommer med som sitter rimelig sentralt i foreningen. Han er sikkert i stand til å svare på mail også Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, det programmet er en av de mange netcastene jeg hører på i løp av en uke, veldig underholdene. Får vel gi dem en epost med spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå