Nedward Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Når man søker etter produkter i prisguiden så er det vanskelig å komme til katogorien der resultatene ligger. Når jeg trykker på et produkt havner jeg rett inn på den butikken som har produktet. Det jeg savner er muligheten for å komme meg inn i katogorien/produktsiden i prisguiden også, istedet for at jeg havner rett inn på webshopen. Da er det enklere å se om det finnes lignende produkter til en bedre pris. Det virker som det funger slik jeg beskriverer det på enkelte søkeord, men ikke på alle. F.eks. hvis jeg søker på "geargrip" kan jeg ikke se produktdata i prisguide (jeg blir sendt dirkete til burikk når jeg trykker på link), mens når jeg søker på "HD 3870" får jeg muligheten til å både se produktsider i prisguide og på webshoper. Det hadde vært fint om mulighetene for alle produktene hadde vært lik. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei, Det problemet du beskriver forekommer når du søker opp produkter som ikke er lagt inn i databasen med detaljer, bilder og lenker. Vi forsøker å ta inn det meste av produkter i databasen, men dessverre klarer vi ikke alltid å dekke alt. Dersom det er et spesifikt produkt du savner, kan du rapportere det i denne tråden . Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg