Gå til innhold

Hva har du laget i C++? (Beskriv dine verk og link det videre)

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Noe av det jeg har laget i ulik kat. Sry jeg har ikke link til noe av det. Det pleier som regel a bli altfor beta til å kunne slippes løs blant mengden eller bare tull. :D Jeg koder C++ til vanlig.

C++:

AdministratorTakeOva - silly program som lager en administrator konto når du åpner programmet og forteller meg om det :p Dette var waaaay back in the day(du måtte seff være admin noe som mange newbs er :p:P).

HangMan, consolestyle - Navnet sier vel sitt. Ble laget i vanlig c++ og outputten var cmd.exe :D

WinForms:

LarseyDesktop - program som forteller meg de 10 neste folka som jeg kjenner og som har bursdag :p I'm lazy. Programmet kan også huske på notater jeg skriver inn :p Kjekk å ha på desktoppen. Har også en liten PING som forteller meg latency.

KabalHack - Forandrer scoren din til 9999 evt valgfri, du blir fremdeles nødt til å løse kabalen hahah!

Java:

UDPTranser - veldig simpelt program med en server og klient. Gjorde det for å få innsikt i UDP/TCP

LaPlaya (short for Larsey Player) - en Winamp inspirert. Bortsett fra kurven som er under tidtakinga i winamp var den så godt som helt lik :D skoleoppgave. Av alle tror jeg den var mest søppel. Resulterte i å ta 3-4x mer minne en winamp og for hver sang økte antall tråder til programmer dramatisk. Sistnevnte problem ble løst easy, men still søppel :p

DirectX 10:

Masse rart, alle de kjente eksemplene. Jobber nå med et spill jeg håper skal bli ganske bra etter hvert :D

Kan supplie med en liten screen fra en bug som dukka opp just i dag:

http://bildr.no/view/232276

stringen jeg prøver å spytte ut var: L"TEST " + rc.bottom, resultatet ble ganske festlig :D Prøver da å spytte ut litt debugging og "TEST" er bare mangel på noe mer fornuftig å kalle det.

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...