JeffK Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Som trening til eksamen i C++ tok jeg meg endelig tid til å lage et lite program jeg alltid har hatt lyst til å lage: DCTLab Lenke til kommentar
亚历山大 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Man vil vel helst ikke legge alt public ut på nett (Slik at andre kan få lov til å bry hodet litt også), men iaf. det siste jeg uploadet var en ShellCode-Generator som de fleste sikkert veit hva er. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Noe av det jeg har laget i ulik kat. Sry jeg har ikke link til noe av det. Det pleier som regel a bli altfor beta til å kunne slippes løs blant mengden eller bare tull. Jeg koder C++ til vanlig. C++: AdministratorTakeOva - silly program som lager en administrator konto når du åpner programmet og forteller meg om det Dette var waaaay back in the day(du måtte seff være admin noe som mange newbs er :P). HangMan, consolestyle - Navnet sier vel sitt. Ble laget i vanlig c++ og outputten var cmd.exe WinForms: LarseyDesktop - program som forteller meg de 10 neste folka som jeg kjenner og som har bursdag I'm lazy. Programmet kan også huske på notater jeg skriver inn Kjekk å ha på desktoppen. Har også en liten PING som forteller meg latency. KabalHack - Forandrer scoren din til 9999 evt valgfri, du blir fremdeles nødt til å løse kabalen hahah! Java: UDPTranser - veldig simpelt program med en server og klient. Gjorde det for å få innsikt i UDP/TCP LaPlaya (short for Larsey Player) - en Winamp inspirert. Bortsett fra kurven som er under tidtakinga i winamp var den så godt som helt lik skoleoppgave. Av alle tror jeg den var mest søppel. Resulterte i å ta 3-4x mer minne en winamp og for hver sang økte antall tråder til programmer dramatisk. Sistnevnte problem ble løst easy, men still søppel DirectX 10: Masse rart, alle de kjente eksemplene. Jobber nå med et spill jeg håper skal bli ganske bra etter hvert Kan supplie med en liten screen fra en bug som dukka opp just i dag: http://bildr.no/view/232276 stringen jeg prøver å spytte ut var: L"TEST " + rc.bottom, resultatet ble ganske festlig Prøver da å spytte ut litt debugging og "TEST" er bare mangel på noe mer fornuftig å kalle det. Endret 27. juli 2008 av South_Bridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå