MysticoN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hei, etter mye om og men har jeg bestemt meg for å kjøpe nintendo wii. men da er det det, hvor skal jeg kjøpe. Fant et fint tilbud på ElPrice (1695,- for de som ikke orker å trykke på linken) men så er det at det ikke er på lager og jeg må vente enn 2-3 dager får jeg får det. Så har det seg slik at jeg egentlig liker Elkjøp ganske så godt og vil heller kjøpe der enn på Elprice vist jeg får den til någenlunde samme pris. ser at den ligger på kr 1895,- på elkjøps hjemme side, så jeg kan vel regne med over 2000 i butikken da. Men jeg vet at elkjøp hadde en pris garanti før. finner du varen billigere i en annen butikk gir vi deg en bedre pris eller lik. dette gjelder ikke internett butikker. men jeg fikk faktisk en mobil jeg kjøpte for et par år 300 billigere pga dette hos elkjøp for et par år siden. Jeg har bladd gjennom elkjøp avisen og sett litt på hjemmesiden deres, men kan ikke finne noe info om denne tjenesten lengre. Så har jeg noen sjangse til å få en nintendo Wii på mandag til en fin pris, eller må jeg velge om jeg skal betale alt for mye eller vente 2-3 dager? Og hvordan går jeg frem med dette, kan se for meg at de kan bli litt vanskelig vist jeg vil ha en vare som koster 2200 til 1700. For Elprice har samme pris på nett som i butikk, og de kan ikke komme med det at jeg må betale for frakt siden jeg henter varene i butikken hos elprice. takker for all hjelp jeg får her, og håper dere kommer med noen gode råd før mandag:D Endret 13. april 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Elkjøp vil matche alle priser til konkurrerende butikker i nærområdet - altså samme by feks, så lenge produktet er på lager hos den aktuelle konkurrenten. Dette er ikke noe det står offisiellt noe sted om, men en ordning vi bruker for å gjøre kunder som er innom fornøyde. I dette aktuelle tilfellet vil jeg si meg usikker - fordi den aktuelle butikken du har i nærheten av deg er tom. Jeg ville tatt med en utskrift til elkjøpen, og forhørt meg - de fleste butikker ønsker heller at du handler hos de enn hos elprice. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Elkjøp vil matche alle priser til konkurrerende butikker i nærområdet - altså samme by feks, så lenge produktet er på lager hos den aktuelle konkurrenten. Dette er ikke noe det står offisiellt noe sted om, men en ordning vi bruker for å gjøre kunder som er innom fornøyde. I dette aktuelle tilfellet vil jeg si meg usikker - fordi den aktuelle butikken du har i nærheten av deg er tom. Jeg ville tatt med en utskrift til elkjøpen, og forhørt meg - de fleste butikker ønsker heller at du handler hos de enn hos elprice. hmm, så du tror at det er mulighet for meg å få den redusert fra 2200 +/- til 1700? har selv fått redusert en del tinger hos elkjøp. er vel derfor jeg handler så ofte jeg gjør der. Edit: ikke sikker på om denne posten er plasert i rett forum. kanskje fått bedre respons i "forbruker rett" ? Endret 13. april 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kan nesten garrantere deg at elkjøp matcher prisen for de vil jo slå elprice konkurs;) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Kan nesten garrantere deg at elkjøp matcher prisen for de vil jo slå elprice konkurs;) gode nyheter.. vært å snakket med elkjøp i dag, og selv om de ikke hadde wii på lager kunne de låve meg wii til samme eller bedre pris som det jeg hadde fått på ELprice. det sa den selgeren jeg snakket med såfall. så har skrevet ned navnet hans og når han sa det, så om 2 dager har jeg wii til en fin penge:D Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå har Elprice priset den til 1999 kr.. veldig lett å ha en god pris når du ikke har varen på lager. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sånne stunts fungerer jo på samme måte hver gang. Håper bare folk får varene sine uten å vente 1 måned slik de måtte før jul. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå står det også at varen er på lager, men da har de selvfølgelig satt prisen opp til 1999 kr som sagt. Syntes det er rart at de ikke kan vente til de får varene inn på lager før de annonserer. Det Elprice skal ha skryt for som nesten ingen andre nettbutikker klarer, er at de under hvert produkt har et felt der man kan taste inn postnummeret sitt og så får man opp hva fraktkostnadene vil komme på. Hos de fleste andre nettbutikker må man først registrere seg som bruker, logge inn, legg varen i handlekurven og så gå på "sjekk ut". Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 snakket med elprice og de sa at jeg skulle få den til 1695, men jeg hadde faktisk en god grunn. men vil helst kjøpe den på elkjøp. just in case jeg ikke er fornøyd med den så er det fint å vite at jeg kan teste den i 30 dager også få pengene tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå