Lionel_Luthor Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vårens beste proffmobil. Les mer Endelig en som tørr å gi pluss for qwerty _og_ trykkfølsom skjerm. Flott telefon. Hvem vil vel bli sett med mursteintelefonen e90, når denne gjør alt det den klarer pluss en god del mer. Gleder meg til jeg får kloa i denne. Det hørtes jo flott ut.. hva mer klarer samsung i780 i forhold til Nokia e90? Det litt relevant for meg siden jeg vurdere og bytte den e90 mot i780.. så vidt jeg kan se er det ett mer lommevennlig design men en mye lavere oppløsning på skjermen.. Lenke til kommentar
Utvannet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tilbake til dette med GPS... Jeg har fått svar fra leverandøren: Dear Customer, Our Supplier has came back to me and advised the phone does have GPS, it has a built in GPS receiver but does not come with navigation software. De skriver i reklamen at den har: GPS System: GPS receiver Jeg visste jo at kart ikke var inkludert, men jeg trodde i allefall jeg kunne laste ned selve GPS-posisjonene (som talldata) uten kart-software, burde jeg ikke kunne det? Lenke til kommentar
Utvannet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Enda et i780 GPS-spørsmål: Jeg skal bruke en 4 GM microSD for dokumentlagring på reiser. Så ser jeg at navigeringsprogrammet kommer på en microSD. Må denne microSD'en stå i mobilen hele tiden for at navigeringen skal virke, eller lastes alt ned i mobilen? Det er jo nesten ikke lagringsplass inni mobilen. Eller kan navigeringsprogrammet eventuelt kopieres over og legges sammene med alt det andre på 4GB microSD'en? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvis du installerer programmet som følger med på CD/DVD (husker ikke navnet) på PC-en din så kan du overføre de kartene du vil ha til det nye minnekortet. Siden du ikke fikk med denne CD-en så funker det kanskje å laste ned programvaren herfra. Jeg har ikke gjort det selv men man skulle vel tro at det var samme greia. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har et par spørmål her om denne moben . Men lurte på om noen kunne hjelpe meg med dette. Har lagt innlegg her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=963205&hl= Lenke til kommentar
Utvannet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har i780 "print screen" funksjon? Jeg har sett noen skjermbildeillustrasjoner for i780 på andre websteder som ikke var fotografier. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg visste jo at kart ikke var inkludert, men jeg trodde i allefall jeg kunne laste ned selve GPS-posisjonene (som talldata) uten kart-software, burde jeg ikke kunne det? Trenger du noe GoogleMaps ikke har? VisualGPSce er en grei logger å ha dersom du skal poste til GoogleEarth. Lenke til kommentar
Utvannet Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 GoogleMaps har jeg aldri brukt. Hvordan virker det? Lenke til kommentar
rozon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 GoogleMaps har jeg aldri brukt. Hvordan virker det? Kart lastes ned via Internett. Ikke verdens beste navigasjon, men kartene er bra. Både satelitt og veikart. http://www.google.com/gmm/index.html Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde et øyeblikk hvor jeg ikke helt tenkte klart så jeg sletta bare Garmin ifra minnekorte og så etterpå fjernet jeg det ifra program listen. Men nå kommer det opp 24/7 om jeg vil installere Garmin. Jeg blir seriøs gal av det så håper noen her har et svar til hvordan jeg kan få det vekk (at den ikke spør meg flere ganger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg