FWD Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei Fikk et Asus P5K Premium Black Pearl special edition i dag. Har prøvd å klokke litt, men har et problem. Jeg klokker med 9x multiplier, men i windows stilles den automatisk ned til 6 uansett. Jeg må gjøre mange oppgaver før den stilles til 9 for et lite øyeblikk. Har satt AI overclocking til manual i biosen, og utenom det kan jeg ikke finne noen innstillnger som har med cpu-load bestemt overklokking å gjøre. Er det noen som vet hva jeg må stille på for å få multiplieren låst til det jeg setter den til i biosen? Lenke til kommentar
killabie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 slå av speedstep og C1E eller hva d nå heter, disse justere klokkefrekvensen tror kansje å multi'n på auto etter belastning!... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jammen godt man leser guidene... Lenke til kommentar
FWD Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Jepp. det fungerte :-) Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå