Gå til innhold

510gb webhotel for 6.35euro/måneden

JiGGe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Servage.net har servere i Europa, men overselger så det holder, og jeg har personlig dårlig erfaring med dem.

Sjekker du på http://webhostingtalk.com vil du se at jeg ikke er den eneste med dårlige erfaringer med dem. Hadde jeg vært deg ville jeg brukt pengene mine på en annen leverandør.

Du får uansett ikke brukt 510 GB med diskplass, kontoen din vil være stengt LENGE før du når slike mengder.

Hos meg slettet de filer da jeg passerte 100 GB, uten å fortelle det til meg, og de nektet faktisk på det også. Men det skjedde tre ganger, og jeg var den eneste med tilgang til FTP og jeg byttet passord etter hver gang.

Lenke til kommentar
Tusen takk. Du kan ikke anbefale en leverandør? Trenger mye plass på servern. Skal sjekke ut webhost forumet.

Hva skal du ha på websidene dine da? Dele filer etc? For de fleste webhotell tillater ikke brukerne å ha store filer på serveren, om de ikke er linket til fra websidene.

Så du kan ikke bruke dem som fil lager. Jeg har prøvd de fleste store webleverandørerne i USA som tilbyr store mengder diskplass, og alle kansellerer kontoen om du ikke sletter filene, eller oppgraderer til mye dyrere løsninger.

Lenke til kommentar

Du må nok dessverre gå for en VPS eller dedikert server da. På et delt werbhotell er det en rekke begrensninger som CPU bruk/RAM bruk osv. Hvis siden din blir populær så tar det ikke lang tid før du bruker mye CPU/RAM på et slikt websted. Og da blir kontoen din stengt kjapt.

En community webside er laget med PHP regner jeg med, siden det ikke kan være bare statiske websider. Og PHP/MySQL bruker mye ressurser.

Du bør nok vurdere om du vil ta sjansen på å starte et slikt sted på et delt webhotell. Sjansen er stor for at siden din blir stengt ned ganske kjapt.

En mulighet er å sende en mail til de webhotellene du synes ser OK ut, og fortelle dem hvor mye trafikk du regner med, hvor mange brukere, hvor mye data du regner med osv, og høre om du kan bruke et delt webhotell.

Men av erfaring kan jeg si at mange webleverandører vil juge og si at deres løsning passer for deg, men likevel stenge kontoen din når du begynner å bruke for mye ressurser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...