Gå til innhold

Aftenpostens fotojakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint med slike aktiviteter - det kan inspirere folk til å ta fler, og forhåpentligvis bedre bilder.

Men jeg ser ikke noe sted hva som skjer med rettigheter og hva Aftenposten gjør med bildene i ettertid.

Tom

Aftenposten har rettighet til å benytte bildet i forbindelse med konkurransen "Fotojakten 2008".

Det var alt jeg fant

Aftenposten har rettighet til å benytte bildet i forbindelse med konkurransen "Fotojakten 2008".

Det var alt jeg fant

Dermed har de ikke lov til å bruke det til noe annet uten å spørre først.

Veldig artig med slike konkurranser. Hovedpremien viser nok hvem som egentlig er ment å skulle sende inn bilder, altså kompaktkamerasegmentet (da D40 er nederst på rangstigen av dSLR'ene... slik jeg ser det)

Uansett, alltid artig å vinne noe man kan selge til en OK pris.

Kan også hende han har måtte ty til ND filtre for å unngå diffraksjon på DSLR- Det ser i alle fall ut til å være tålig med dagslys her.

Uansett synes jeg innsenderne i forrige runde (i alle fall øverste plasseringene) viser seg å være LANGT over den vanlige hobbyknipser. Litt underlig kanskje med tanke på konkurranseformatet.

Fint tiltak av Aftenposten, men jeg synes kanskje premien er litt rar. Når man deltar i en fotokonkurranse, må man jo nødvendigvis allerede ha et kamera - sannsynligvis er det digitalt det man har fra før også... Hadde vært mye bedre om man f.eks. vant et gavekort på Foto/Video eller noe sånn...

Fint tiltak av Aftenposten, men jeg synes kanskje premien er litt rar. Når man deltar i en fotokonkurranse, må man jo nødvendigvis allerede ha et kamera - sannsynligvis er det digitalt det man har fra før også... Hadde vært mye bedre om man f.eks. vant et gavekort på Foto/Video eller noe sånn...

Sikkert veldig greit for de som kun har kompaktkamera fra før, men hvor stor sjanse er det for at de vinner?

Endret av Crazysteps
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...