Cryztek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sto vel rundt 600kr men fett og ha noe som ikke alle andre kan ha om et års tida da ^^ Lenke til kommentar
spioner Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 haha veit:P foresten i natt testa jeg en ny kjøling test: IDLE 10 timer med kun stock front vifte på (blåser ikke en dritt) cpu kom opp i 36 grader:P haha:P var morro og prøve kanskje teste samma på maks orthos load senere:P hehe Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Altså mellom 0-3 grader på rommet ditt? Nice^^ Lenke til kommentar
spioner Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 nei ikke denne gangen:P tester kun med den tempen når jeg sitterpå pcen, når jeg tester har jeg fyll lufting så da kan folk gå rett in her egentlig xD dette var litt over vanlig rom temp: litt over 25 grader kanskje kun vifte i front på (var bare fordi gadde ikke styre med og slå den av, har ikke noe fanzy løsning på den:P blåser nesten ikke noe uansett) 10 timer med idle cpu temp: 36 grader Lenke til kommentar
spioner Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 haha:P nå har jeg ikke så lave temps mer da folkens:P haha fikk bytta til E8400 i går og kom opp til 4 ghz som den klarte med vanlig romtemp med orthos i 8 timer på 73 grader:P hehe skal prøve og ta noe rec med deltaene på maks of vindu oppe til helgen, men skal også kanskje overclocke til 4,1 i dag og teste det, vil ha så mye ytelse som jeg kan få hehe Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nice ^^ Har enda pengemangel så blir ikke ny kjøling på meg enda =( Lenke til kommentar
spioner Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 ok, synn da har sittet litt og sett på tec kjøler jeg ass:P hadde vært fett ass:P KALDT!!!! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 FIkk en Thermalright ultra 120 extreme i posten på Fredag har ikke målt temp så nøye enda så blir vel det i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå