Ascubal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Temp apps viser nok det samme, alle bruker jo samme sensoren. Men det kan ofte hende at sensoren måler endel feil, så viser jo alle temp programmene feil også Lenke til kommentar
spioner Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 ja veit det men syns det ser ut som om at den viser ganske riktig:P hehe foresten veit du om det er noe kjølesystem som er bedre enn thermalrigth settene? da snakker jeg om kjøling til HK, skjermkort, ram eller evt om dte finnes noe bedre block til CPU? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ikke som jeg kommer på, er jo noen "custom" kjøleblokker som sikkert er bedre.. Zalman har jo et rykte på seg for å være bra, men de siste kjølerne er visst ikke så bra.. Du kan prøve google og søke litt der.. Evnt spørre på xtremesystems. Men hvis det er noe mere så kan du sende på pm, så slipper vi å diskutere i hjel tråden din Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dere har hvist diskutert den i hjel alerede Skal laste opp resultater i morgen ^^ Lenke til kommentar
spioner Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 ja vi var litt uenige angående min temp xD haha husk på og last opp på riktig trå da;) record tråen Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja^^ Kansje jeg skal laste opp load temp på laptoppen også Kansje vi skal laste opp superpi 1M resultater også? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 hehe, cool:P nei tror det er mer på OC delen hvem som får best på superpi men du kan sikkert bare legge til hva du bruker på superpi 1M når du skriver hvor dine temp recorder og sånn men er liksom ikke hoveddelen, hehe Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Litt kjipt at det er ingen som henger seg på tråden Men kan jeg bruke Orthos til og makse ut en Q6600? vil nok ikke få noen syke temps siden jeg kjører stock kjøler Lenke til kommentar
spioner Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 jupp men blir vel flere ettersom tiden går hmmm, da begynte jeg og bli litt usikker, husker ikke om orthos har støtte for fire kjerners CPU'er eller bare dobbel kjerne. men test du fordi det står hvor mange kjerner du belaster i orthos, pass på at du har siste verson hverfal Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tester når jeg kommer hjem ^^ Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Sånn^^ har lastet opp resultater Btw funka ikke med orthos stresset bare to av fire kjerner Lenke til kommentar
spioner Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 jupp, funker med de tempsa da... hvordan vifte er den med 5400rpm? foresten er det stille pc eller bråker den? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Viften med 5400rpm er sli kjøleren, dette er den mest bråkete tingen i PC-en >< nye kjølere skal bestilles snart ^^ Bråker litt ja men er pga små vifter med høy rpm Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Sånne små vifter er utrolig irriterende, har hatt noen selv Ellers så var det bra temps.. Endret 17. april 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Takker men er jo fortsatt bare stock kjølere jeg bruker >< skal muligens ha samme kjøler som spioner og nye kjølere på sli og chipsett fra thermalrigth ^^, Lenke til kommentar
spioner Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 nice, skal oppgradere til thermalrigth gpu, hk og kanskje ram:P pass på... tar STOOOOOR plass!!!jeg har nye armor full tower case og jeg har faktisk under 1 mm ifra toppen til sidedøra. er faktisk ikke kødd, anbefaler faktisk kanskje og gå for 90 versonen vis du ikke veit du har plass:P hehe Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Får nok plass^^ hvist ikke så setter jeg bare den øverste vifta på utsiden av kabinette Lenke til kommentar
spioner Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 haha, mål opp lengde ifra topp av cpu til sideveg da... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Den nye kjøleren fra Asus så jo litt feit ut da Kansje det blir den heller Lenke til kommentar
spioner Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 haha:P enig, sykt digg egentlig, men klarer meg nok med den jeg har nå jeg da:P haha noen som veit ca pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå