Gå til innhold

diskusjon - dine IDLE og maks load luft recorder...

spioner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja veit det men syns det ser ut som om at den viser ganske riktig:P hehe

foresten veit du om det er noe kjølesystem som er bedre enn thermalrigth settene? da snakker jeg om kjøling til HK, skjermkort, ram eller evt om dte finnes noe bedre block til CPU?

Lenke til kommentar

Ikke som jeg kommer på, er jo noen "custom" kjøleblokker som sikkert er bedre..

Zalman har jo et rykte på seg for å være bra, men de siste kjølerne er visst ikke så bra..

Du kan prøve google og søke litt der.. Evnt spørre på xtremesystems.

Men hvis det er noe mere så kan du sende på pm, så slipper vi å diskutere i hjel tråden din :p

Lenke til kommentar

hehe, cool:P

nei tror det er mer på OC delen hvem som får best på superpi men du kan sikkert bare legge til hva du bruker på superpi 1M når du skriver hvor dine temp recorder og sånn men er liksom ikke hoveddelen, hehe

Lenke til kommentar

jupp men blir vel flere ettersom tiden går

hmmm, da begynte jeg og bli litt usikker, husker ikke om orthos har støtte for fire kjerners CPU'er eller bare dobbel kjerne. men test du fordi det står hvor mange kjerner du belaster i orthos, pass på at du har siste verson hverfal

Lenke til kommentar

nice, skal oppgradere til thermalrigth gpu, hk og kanskje ram:P

pass på... tar STOOOOOR plass!!!jeg har nye armor full tower case og jeg har faktisk under 1 mm ifra toppen til sidedøra. er faktisk ikke kødd, anbefaler faktisk kanskje og gå for 90 versonen vis du ikke veit du har plass:P hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...