Lightningwolf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal til Tyrkia i slutten av Juli/begynnelsen av August. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal jobbe på Hovefestivalen. Også skal jeg på Iron Maiden på Valle Hovin og på Ullevi i Gøteborg. Det er vel de konkrete planene egentlig. Det er ikke umulig at det blir tur med kompiser til Stryn for å kjøre twintip. Ellers skal jeg jobbe, feste og ha det fint med dama. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Noen som har planer om sommer ferien? Fortell. Fortell hva du skal i sommer ferien! I sommer ferien skal jeg grille,drikke og plage naboen med høy musikk & kjøre båt, Å jobbe ^^, Gleder meg Jeg skal på ordelingskurs Endret 14. april 2008 av Joney Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Planer om å sykle fra Bergen til Oslo elns. Tversover;p Uansett hva som er foran oss. Er det vann, blir det svømming eller båt. Fjell, klatring eller gåing osv.. ; ) Mannskap på rundt 10-20 stk ca. Ifnot. Busstur til hellas. Litt over 1000kr pr pers Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) spille, anime, og å sette deler inn i ett nytt kabinett, jeg har tenkt til å kjøpe meg da. Endret 15. april 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Oppskrift: 1 stk. 50-liters øltønne. 1 stk. kullgrill m/kjøttvarer. Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg skal dra på hytta med dama, og forhåpentligvis ta sommerkurs som gjør at jeg kommer inn på dataingeniørlinja i kongsberg. og selvfølgelig masse øl og grill =) liker du ikke naboen din Bjørnebråten? Nei liker han ikke han er nasty også hører han på oleivars XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå