Funky-Fresh Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som har planer om sommer ferien? Fortell. Fortell hva du skal i sommer ferien! I sommer ferien skal jeg grille,drikke og plage naboen med høy musikk & kjøre båt, Å jobbe ^^, Gleder meg Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal dra på hytta med dama, og forhåpentligvis ta sommerkurs som gjør at jeg kommer inn på dataingeniørlinja i kongsberg. og selvfølgelig masse øl og grill =) liker du ikke naboen din Bjørnebråten? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 i sommer skal jeg på en tur til rhodos i 1 uke med noen gode kompiser av meg. der vil det jo bli festing og drekking. også skal jeg grille og nyte noen kalde pils på verandaen min og sitte i boblebadet der ute og kose meg på nattan. hehe Og seffølgelig, HØY musikk hører med til sommer på verandaen! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Maiden-konsert. Det blir kos. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Maiden-konsert. Det blir kos. Dit skal jeg å.. og magnus uggla i plankebyen. (ja, jeg har litt variert musikk smak) Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har fått sikret meg et helt nytt sommerhus i Danmark Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal på European Space Camp 2008 på Andøya i én hel uke Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal jobbe, en tur ned til Danmark, prøve å ta MC lappen og chilln Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal til Trondheim og Östersund. Skal også se om jeg ikke får litt frage på kroppen etter en lang og nerdete vinter, skal da også sykkle en del. Gleder meg, bare to månder igjen nå Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal gjøre ganske lite, en liten tur til Danmark, chille i sola, feste litt, se på båtrace, muligens en tur på Hove, bade, kjøre båt og chille i sola. Tror det var det meste, skal også prøve å jobbe litt og da... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 3 uker i Orlando, Florida. Det blir digg og varmt. Spesielt å kunne få slappet av. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal på noen konserter (Iron Maiden, en dag på Hove og Øya), så skal jeg grille endel, mulig jeg skal til Praha med to kompiser og slappe av ekstremt mye. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skal jobbe i dyreparken, kristansand, fototur i skauen, og selvfølgelig en øl på stranda hører med til sommeren og alt som følger med. Lenke til kommentar
krikol Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ein liten dæsh jobbing og ein STOR dæsh drikking:D + 2 veke på Sunny beach, skal bli blodig og god der ja;) Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 I sommer blir det bygging av utegrill som antakeligvis kommer til å brukes en god del. Ellers blir det vel noen strandbesøk og litt avslapping, innimellom noe jobbing. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal jobbe hver eneste dag fra 7 til 1530, evt. overtid hvis jeg får sjansen..... Ellers blir det nok en del bading på et tjern med noen kamerater, byturer, evt. helgeturer til hytte v/Larvik, Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal til Cannes og St. Tropez Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal på Liverpool Youth Soccer Cup med fotball laget Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Blir nok litt jobbing, strand, litt trening og oppvarming til militæret på dagtid, så har vi mye fyll og tøys på kveldstid. Håper på kanonbra sommer, både med været og alt det andre som hører med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå