Menace2Society Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvor omfattende er denne ? Er det noen som har brukt denne for å lese til teoriprøven. Tenkte jeg skulle laste ned denne, men burde jeg kjøpe ''Veien til førerkortet'' boka også ? Har meldt meg på teori grunnkurset (17 timer), har ikke begynt å øvelseskjøre enda, men skal gjøre det etter kurset. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 tenkte jeg skulle slenge inn et spørsmål til. Er det ikke bedre å ta det Teori kurset etter 31. oktober så du får med deg Mørkedemonstrasjon Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvor omfattende er denne ? Er det noen som har brukt denne for å lese til teoriprøven. Tenkte jeg skulle laste ned denne, men burde jeg kjøpe ''Veien til førerkortet'' boka også ? Har meldt meg på teori grunnkurset (17 timer), har ikke begynt å øvelseskjøre enda, men skal gjøre det etter kurset. Det beste stedet å øve til teorien er på teoritentamen.no Det koster 30,- for tilgang i et døgn. De som står bak denne nettsiden er de samme som lager teoriprøven, og mange av spørsmålene er like som på prøven. Helt klart det beste stedet på nettet- Lenke til kommentar
Weyoun Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var inne på talappen.no i går, og de har oppdatert hele læreverket. I stedenfor en nedlasting er det nå blitt et betalingsnettsted med tilgang. Ser mye bedre ut enn tidligere, men nå koster det også 200kr for et års tilgang. Weyoun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå