iks95 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 jeg byr 1 vanlig 08 og 1 diamant mot sapara i diamant Hei Jeg har allerede byttet bort han. Halla Lars-Olav jeg møtte deg på Hønefoss-Start her om dagen, jeg fikk autografen din Lenke til kommentar
Andevez Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb) Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med Hei har Trond Henriksen i trenerkort. og Otto Frediksonn i diamant. Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har søren åkeby i trenerkkort , AAFK trenern Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har Mons Iver Mjelde og Steiner Nilsen i trenerkort Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) jeg har mons ivar mjelde hva byr du samt kan jeg få autografen din vis vi bytter jeg har ikke kortet men ja99 brukeren har kortet alså vennen min Endret 2. mai 2008 av aspire110 Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 har V.P.Gunnarsson i diamant Lenke til kommentar
kasperpatr Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei! jeg har deila og Kåre Ingerbrigtsen i trenerkort, interessert? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei! jeg har deila og Kåre Ingerbrigtsen i trenerkort, interessert? har åkeby i trenerkort.. Lenke til kommentar
furuseth11 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg byr 1 vanlig 08 og 1 diamant mot sapara i diamant Hei Jeg har allerede byttet bort han. jeg har jan michalsen og sapara i diamant..trenger du noen av de?? Lenke til kommentar
furuseth11 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg byr 1 vanlig 08 og 1 diamant mot sapara i diamant Hei Jeg har allerede byttet bort han. jeg har jan michalsen i diamant.....bytter du han?? Lenke til kommentar
diamantkort Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg har Tor Ole Skullerud og Søren Åkerby i trenerkort, og Jan Michaelsen i diamant. Endret 10. juni 2008 av diamantkort Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb) Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med Ønsker Strømsgodset kort i diamant har Runar Berg i diamant intresert?? Lenke til kommentar
MathiasBA Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb) Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med Jeg har Alexander Aas i diamant og er interessert i et enkelt bytte, en mot en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg