Lars Olav Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Det er mange som har sagt det før her, men jeg ønsker også og bytte til meg diamantkort og det som heter trenerkort (finnes et for hver klubb) Jeg har en god del gullkort, og veldig mange vanlige kort så bare si hvilken klubb du er interessert i eller hvilke spillere du vil ha. Det er ikke sikkert jeg har akkurat det du er ute etter men jeg tror nok jeg har noe du kan bli fornøyd med Endret 12. april 2008 av Lars Olav Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 fredrikstad og godset kort gull og vanelig søkes også trener kort Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei Lars Olav Jeg vil gjerne bytte Men har ikke noen gullkort eller diamant kort men jeg har mange gode vanlige Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hei Lars Olav Jeg vil gjerne bytte Men har ikke noen gullkort eller diamant kort men jeg har mange gode vanlige Jeg er bare innteresert i diamantkort og trenerkort så si heller ifra om du får noen sånne du vil bytte. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 bytter rusler har kåre ingbrigtsen (Bodø Glimt trener) og Tor Hogne Aarøy (Diamant) Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bytter fortsatt diamantkort og trenerkort. Har mange gullkort og bytte mot i tillegg til at jeg bytter bort Fredrik Wisnes og Marek Sapara i diamant mot andre diamantkort. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bytter fortsatt diamantkort og trenerkort. Har mange gullkort og bytte mot i tillegg til at jeg bytter bort Fredrik Wisnes og Marek Sapara i diamant mot andre diamantkort. Sapara i diamant mot Søgård i diamant? Hvem gullkort har du? Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bytter fortsatt diamantkort og trenerkort. Har mange gullkort og bytte mot i tillegg til at jeg bytter bort Fredrik Wisnes og Marek Sapara i diamant mot andre diamantkort. Sapara i diamant mot Søgård i diamant? Hvem gullkort har du? Jeg har Søgård, så jeg trenger ikke han. Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg har Søgård, så jeg trenger ikke han. Hvem har du i gull? Endret 16. april 2008 av Lars Olav Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hvem har du i gull? Jeg har mange, kan lage og sende en liste til de som har noe jeg vil bytte med Endret 16. april 2008 av Lars Olav Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg har Myhre og 2 til i diamant og et trenerkort. Har også mange gode gull... Kan du sende en liste til meg? Endret 16. april 2008 av Lars Olav Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har Myhre og 2 til i diamant og et trenerkort. Har også mange gode gull...Kan du sende en liste til meg? Jeg har Myhre også, men hvem andre har du i diamant og trenerkort? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har Myhre og 2 til i diamant og et trenerkort. Har også mange gode gull...Kan du sende en liste til meg? Jeg har Myhre også, men hvem andre har du i diamant og trenerkort? Fredheim Holm i diamant og Trond Henriksen i trenerkort... Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har Myhre og 2 til i diamant og et trenerkort. Har også mange gode gull...Kan du sende en liste til meg? Jeg har Myhre også, men hvem andre har du i diamant og trenerkort? Fredheim Holm i diamant og Trond Henriksen i trenerkort... Bytter du fredheim holm mot sapara? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har Myhre og 2 til i diamant og et trenerkort. Har også mange gode gull...Kan du sende en liste til meg? Jeg har Myhre også, men hvem andre har du i diamant og trenerkort? Fredheim Holm i diamant og Trond Henriksen i trenerkort... Bytter du fredheim holm mot sapara? Kanskje... Kan du sende meg en liste på dine diamant og gullkort fra 08? Lenke til kommentar
somaldo95 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Lars Olav:) Bytter Trond Henriksen (trener) i Rosenborg. Lenke til kommentar
somaldo95 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 I tillegg til Trond Henriksen, har jeg Eddie Gustafson i gull, Kejo Huusko i gull, Jan Michaelsen i gull, Sigurd Rushfeldt i gull, Eirik Bertheussen i gull, og Olafur Ørn Bjarnason i gull;) Lenke til kommentar
fifa99 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) jeg byr 1 vanlig 08 og 1 diamant mot sapara i diamant Endret 17. april 2008 av fifa99 Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 jeg byr 1 vanlig 08 og 1 diamant mot sapara i diamant Hei Jeg har allerede byttet bort han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg