Paisley Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei. Jeg skal nå gå til innkjøp av psp ettersom jeg fikk helt dilla etter at jeg prøvde det og fifa hos en kamerat. Jeg kommer med følgende spørsmål angående slim utgaven. Hva følger med i pakken. Hva slags forskjelle er det ved å kjøpe fra VGP i forhold til i en norsk butikk. Er det slik at en ikke kan ha mer enn 2 gb minnebrikke? Hvor lang batteritid har den? Hva slags tillegsutstyr som f.eks beskyttelse, øretelefoner, lader? o.l Kan hende at det er lignende emner om dette og vet a tje har sett lignende men uten å få svar. Håper på tilbakmeldinger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tillegsutstyret er vanskelig å si i og med at det er mange pakker med diverse utstyr. Headsett er det uansett smart å kjøpe i tillegg ettersom det som oftest er dårlige headsett som følger med de fleste produkter. Batteritiden er på min PSP MEGET god. Jeg kan lett se en film to ganger uten at den går tom for batteri. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kan vel svare på noe av det I pakken følger med Pspen (selvsagt) En lader og.... manualer... Ikke særlig imponerende. Tror det er få forskjel med hvor du kjøper det, psp er vel sonefri. Du kan ham er enn 2gB minnebrikke, tror den største er på 8 gb. Batteritiden er ikke sdærlig stor, med standard batteriet som følger med får du nok 5-7 timer med spilletid. Jeg har ingen ekstra tilleggsutstyr utenom en minnebrikke. En kan bruke hvilket som helst headset så det trengs ingen PSP-headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå