Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter, våthet og alkohol?


ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, alle blir da kåtere når man drikker.

Jeg merker ikke noen forskjell. Jeg er like råkåt uansett om jeg drikker eller ikke. :p

 

...men så er jeg ikke i målgruppen for trådstarter heller. Vet ikke om det har noe å si? Isåfall bekrefter det bare noe jeg alltid har ment: at kvinner er noen rare dyr som er helt annerledes enn menn. ;)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Jeg merker ikke noen forskjell. Jeg er like råkåt uansett om jeg drikker eller ikke. :p

 

...men så er jeg ikke i målgruppen for trådstarter heller. Vet ikke om det har noe å si? Isåfall bekrefter det bare noe jeg alltid har ment: at kvinner er noen rare dyr som er helt annerledes enn menn. ;)

Ha ha, ja du har ett poeng. Mulig jeg var litt for rask med å svare! :D

Lenke til kommentar

Jeg blir dårligere i senga når jeg drikker tror jeg En par glass vin kan gå bra om jeg ikke drikker for fort men det skal lite til før jeg kjenner at det funker dårligere i senga.

Det kan hende jeg føler det sånn fordi jeg har lite hemninger i senga edru og vi har et veldig bra sexliv, så jeg må ikke ha alkohol for å tørre mer eller noe sånt, det gjør meg bare nummen og sløv, dagen derpå er det ok derimot:)

Endret av lissabon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har jeg drukket er alle mine tanker på sex forduftet, frister ikke! dessuten, er den erfaringen jeg har på det område (for ja, har prøvd noen ganger, har tross alt noen år på baken) mindre fristende til gjentagelse. tørrpuling med halvslapp pikk med svært lite engasjemang fra begge sider, mens jeg ikke får den helt våte følelsen for å si det pent... nå er det ikke så mye å si på selvtilitten til folk, men realiteten er at det er oppskrytt og at selvtilittet ikke står helt i stil med resultatet... så, kåthet i fylla har blitt et fravær hos meg, av erfaring så vet jeg at det ikke er helt min greie!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Guest_Lars_*

Selv er jeg en mann som tenner å kvinner som er beruset/fulle. Jeg tenner selvsagt på edrue damer også, men jenter som er svimmle, fnisete, kåte, sjarmerende, snøvlende, flørtete og kort sagt har promille er kjempesexy!

La meg gjøre det klart at jeg ikke sniskjenker folk eller har sex med damer som jeg ikke er i et forhold til.

Det er også viktig å slå fast at det ikke bare handler om at damer er lettere på tråden når de er fulle.

Det handler om at damer ofte blir utagerende, flørtete og frivillige gir slipp på kontrollen. "symptomene" på alkohol er ganske enkelt opphissende for meg. Jeg vet om en håndfull flere av oss her i landet, og internasjonalt kjenner jeg til hundrevis! Kommentarer? Har du det også slik?

Lenke til kommentar

Jeg er generelt horny til alle døgnets tider, full eller edru. Men med jenter syns jeg det varierer når de er fulle. De er som regel like våte, men lysten er enten tipptopp eller ikke fullt så mye som når de er edru. Dette er klart individuelt, men jeg er litt i samme bås selv. Et par flasker vin med en jente og sex etterpå, er superknall. Men etter et helt vorspiel og en helaften på byen gjør meg ikke generelt kåt. Da er jeg bare sliten og trøtt, men da passer det å ha sex dagen etterpå f.eks.

 

Og husk, det er ikke det at jenter blir MER villige når de drikker - det er bare at de gir mer slipp på seg selv og tør gi etter sine følelser - som alltid er der, full eller edru.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Selv er jeg en mann som tenner å kvinner som er beruset/fulle. Jeg tenner selvsagt på edrue damer også, men jenter som er svimmle, fnisete, kåte, sjarmerende, snøvlende, flørtete og kort sagt har promille er kjempesexy!

La meg gjøre det klart at jeg ikke sniskjenker folk eller har sex med damer som jeg ikke er i et forhold til.

Det er også viktig å slå fast at det ikke bare handler om at damer er lettere på tråden når de er fulle.

Det handler om at damer ofte blir utagerende, flørtete og frivillige gir slipp på kontrollen. "symptomene" på alkohol er ganske enkelt opphissende for meg. Jeg vet om en håndfull flere av oss her i landet, og internasjonalt kjenner jeg til hundrevis! Kommentarer? Har du det også slik?

 

Så du kjenker damer ja, du tar dem kun i fylla du, din lille luring x)

Lenke til kommentar
Selv er jeg en mann som tenner å kvinner som er beruset/fulle. Jeg tenner selvsagt på edrue damer også, men jenter som er svimmle, fnisete, kåte, sjarmerende, snøvlende, flørtete og kort sagt har promille er kjempesexy!

La meg gjøre det klart at jeg ikke sniskjenker folk eller har sex med damer som jeg ikke er i et forhold til.

Det er også viktig å slå fast at det ikke bare handler om at damer er lettere på tråden når de er fulle.

Det handler om at damer ofte blir utagerende, flørtete og frivillige gir slipp på kontrollen. "symptomene" på alkohol er ganske enkelt opphissende for meg. Jeg vet om en håndfull flere av oss her i landet, og internasjonalt kjenner jeg til hundrevis! Kommentarer? Har du det også slik?

 

Så du kjenker damer ja, du tar dem kun i fylla du, din lille luring x)

 

skjenker*

Lenke til kommentar
Gjest Guest_oisann_*
Den kan du selv underbygge ved å faktisk bevege deg utenfor husets fire vegger en lørdagskveld, eller tilsvarende...

 

 

Den svei nok litt på pungen du godeste Manfred :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...