Mr Walrus Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei! Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg nye hodetelefoner og trenger litt hjelp. Jeg har sett på litt av hvert, men det er litt for mye å velge mellom. Så jeg håpet på at dere kunne hjelpe meg litt med å velge. Er ikke så kresen i og med at jeg har alltid brukt ørepluggene eller hodetelefonene som følger med produktet. Jeg har uansett noen krav til hodetelefonene: - De skal være portable med tenke på at jeg skal bruke de på skolen etc - - 500kr,- pluss, minus - - God kvalitet, men forventer ikke så mye med tenke på hva jeg betaler - Håper dere har mange nyttige tips. Takk på forhånd! mvh Noobish_Geek Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Skullcandy Lowrider black Ser kule ut, er ikke spesielt store, er ikke så verst lyd i dem( prøvde dem av enn venn) Koster 369kr Endret 12. april 2008 av hans2k Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg anbefaler deg å søke litt rundt i forumet, og styr for all del unna skullcandy, noen kan kanskje mene det ser litt kult ut, men det høres hælt grusomt ut. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Glemte å si at jeg IKKE vil ha Skullcandy. Liker rett og slett ikke designet og har bare hørt dårlig om dem. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei!Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe meg nye hodetelefoner og trenger litt hjelp. Jeg har sett på litt av hvert, men det er litt for mye å velge mellom. Så jeg håpet på at dere kunne hjelpe meg litt med å velge. Er ikke så kresen i og med at jeg har alltid brukt ørepluggene eller hodetelefonene som følger med produktet. Jeg har uansett noen krav til hodetelefonene: - De skal være portable med tenke på at jeg skal bruke de på skolen etc - - 500kr,- pluss, minus - - God kvalitet, men forventer ikke så mye med tenke på hva jeg betaler - Håper dere har mange nyttige tips. Takk på forhånd! mvh Noobish_Geek Ta og se på akg k518dj https://prisguiden.no/product.php?productId=72347 Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 AKG K416P... akkurat kjøpt disse selv og er godt fornøyd https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Har sett litt på hva som er skrevet om AKG K 518 DJ og om at den har en litt lang ledning og at den kan kanskje være litt ukomfortabel i lengden. Så jeg har sett litt rundt omkring og kanskje funnet noen andre aktuelle. Sennheiser HD280 Pro - Noen som har erfaringer med denne? Kanskje litt stor. Ikke vet jeg. Siden om har testet den sparte i hvertfall ikke på komplemangene. Grado SR60 - Noen som har erfaringer med denne? Denne er kanskje litt mer komfertabel. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Beyerdynamic DT231. Finnes ikke bedre i denne prisklassen, utrolig bra lyd, grei lydisolering og vanvittig god kvalitet (har hatt en del problemer med hodetelefoner som blir ødelagt, men ikke med disse). Endret 17. april 2008 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå