EinarEriksen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mange ønsker å motta filmtrailere og reklame over Bluetooth. Les mer Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Nei, jeg vil ikke ha reklame over bluetooth eller i det hele tatt på mobilen min. Det får holde med den daglige dosen servert på nettet, tv og gjennom innstikk i avisen jeg leser. Endret 12. april 2008 av Submariner Lenke til kommentar
pxK Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nei ellers takk, får jeg reklame over mobilen på grunn av bluetooth kjøper jeg en mobil uten bluetooth Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Helt enig, dette kan ikke bli bra, men si meg en ting: dette kan da ikke bli så farlig så lenge folk ikke har på bluetooth? men der ligger jo også problemet, hva med oss som bruker handsfree over bluetooth? vil de da få tilgang til å sende reklame?, men det er jo også sånn at man må jo godkjenne ting som blir overført over bluetooth, ikke sant? så lenge ikke de kommer med en ny type bluetooth, som gjør at man slipper dette da men gjør de det, så blir det mobil uten bluetooth for meg å.. slik som "PoG" sier Hva mener dere? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Aldri i verden om det skulle rennt inn reklame ukontrollert på mobilen min. får nok andre steder som det er. om jeg derimot kunne f.eks på kinoen gå inn selv og velge hvilken trailer jeg skulle laste ned hadde det vært stilig. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg likte ideen om filmtrailere og filmprogram... Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er jo bare å parre hodesettet, og sette BT på "ikke oppdagbar", så er den biffen løst. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det vil såklart ikke bli slik at det plutselig popper opp reklame på mobilen. Tanken er at du kan (hvis ønskelig) se filmtrailer, div. informasjon og annet rart på mobilen. Og da tenker de sikkert å finansiere dette vha reklame - akkurat som den reklamesnutten vi nå tvinges til å se om du går inn på en av nettavisenes tv-sendinger. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Reklame i seg selv synes jeg ikke er noe morsomt å få. for eksempel MIDT i en film. eller masse uønsket reklame i posten som egentlig bare er å kaste. Jeg greier meg fint uten reklame , i hvertfall på mobilen! Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er jo bare å parre hodesettet, og sette BT på "ikke oppdagbar", så er den biffen løst. Det skal ikke være nødvendig å løse noe slikt problem. Jeg går alltid rundt med BT på, så jeg slipper å skru det på hvis jeg skulle trenge det. Jeg kan ikke skjønne at det skal være lovlig å prøve å sende noe over BT, da inkl. jeg også selve forespørselen om man vil motta noe, til folk uten at man har gitt dem tillatelse. Dette bør være likestilt med spam. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mange ønsker å motta reklame over Bluetooth?? I alle dager, hvordan ble dette spørsmålet stilt til disse folkene. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Reklame er uten unntak ALLTID særdeles uvelkomment!!!! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Reklame, tiggere, selger o.l. er rene pesten og koleraen i samfunnet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Reklame er uten unntak ALLTID særdeles uvelkomment!!!! Du finner, med andre ord, alltid det du liker helt på egenhånd? Du finner ut om filmer, klær, tilbud på hardware og elektronikk uten at noen reklamefolk har vært ute og plantet litt informasjon? Må være slitsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg