Melisma Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg synes han Tommygutt gjør en bra jobb jeg! Han sier det rett fra levra på en morsom måte, det er bra stand-up En dag kommer han til å bli berømt, det er jeg rimelig sikker på Og jeg er enig i det han sier, bare at han tør å si det høyt det så mange tenker.. Håper han kommer med masse fler filmer. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 "Norgespatriotene er et nazistisk parti grunnlagt av Øyvind Heian, våren 2007" Det er jo bare tull. Det fins ingen rene nasjonalsosialistiske parti i Norge. Står i loven Det er heller ingen som har innbrudd i huset sitt. Står i loven Tror du virkelig du kan starte et parti på måfå uten å få det godkjent? Hørt om partiregisteret? Lenke til kommentar
operg Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg tror poenget hans var at de ikke trenger å innrømme at de er et naziparti for å faktisk være et naziparti. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tommy Myrbostad er en hykler og en forpestende trangsynt idiot. Håper han får skikkelig juling av Vigrid. Helt enig, selvmotsigende er han óg i filmene sine. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tommy Myrbostad er en hykler og en forpestende trangsynt idiot. Håper han får skikkelig juling av Vigrid. Made my day. Men forsåvidt enig. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tommy Myrbostad er en hykler og en forpestende trangsynt idiot. Håper han får skikkelig juling av Vigrid. Helt enig, selvmotsigende er han óg i filmene sine. Enig med begge to. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvem er denne typen? Et tidligere medlem? Skjønner lite her... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Bare en fyr som drømmer om å bli stor filmregissør tror jeg. 17-18 år gammel, hvis han er den han gir seg ut for å være. "Myrbostad" høres litt søkt ut, men, men. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Javel, synes han så litt for "liten" ut for å være stor, skummel nyNazist! Han burde uansett bare gå å legge seg, eier jo ikke troverdighet i det han utaler. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Bare en fyr som drømmer om å bli stor filmregissør tror jeg. 17-18 år gammel, hvis han er den han gir seg ut for å være. "Myrbostad" høres litt søkt ut, men, men. Kan bekrefte at han er den han sier han er. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Han finnes vel på nettby tror jeg. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Javel, synes han så litt for "liten" ut for å være stor, skummel nyNazist! Han burde uansett bare gå å legge seg, eier jo ikke troverdighet i det han utaler. Han er jo ikke nynazist. Det er jo dem han kritiserer. Samt alle andre. Jeg vil ikke kalle det kritikk en gang, mer "bitching" som lillesøstera mi på 13 gjør innimellom. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Javel, synes han så litt for "liten" ut for å være stor, skummel nyNazist! Han burde uansett bare gå å legge seg, eier jo ikke troverdighet i det han utaler. Han er jo ikke nynazist. Det er jo dem han kritiserer. Samt alle andre. Skjønte dette, men den han sier er jo bare tull. En 18 år gammel drittunge kan da ikke utale seg så hard om ting han ikke vet noe om?! Skjønner forresten ikke at han tør! En dag står det 10 gutter med finnlandshetter og balltrær utenfor døra hans, hva skal han da gjøre? Løpe og skrike på mamma? EDIT: Skrivelief Endret 14. april 2008 av roberteh Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Javel, synes han så litt for "liten" ut for å være stor, skummel nyNazist! Han burde uansett bare gå å legge seg, eier jo ikke troverdighet i det han utaler. Han er jo ikke nynazist. Det er jo dem han kritiserer. Samt alle andre. Skjønte dette, men den han sier er jo bare tull. En 18 år gammel drittunge kan da ikke utale seg så hard om ting han ikke vet noe om?! Skjønner forresten ikke at han tør! En dag står det 10 gutter med finnlandshetter og balltrær utenfor døra hans, hva skal han da gjøre? Løpe og skrike på mamma? EDIT: Skrivelief Vil i såfall ikke være en ny ting. En gang ble han banka opp av en ganster, og en annen fikk han omlag 50 gothere på døra Dessuten er han vel såpass vant med drapstrusseler at han ikke lar seg skremme. Hvor lurt det er finner vi vel ut av før eller seinere? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Javel, synes han så litt for "liten" ut for å være stor, skummel nyNazist! Han burde uansett bare gå å legge seg, eier jo ikke troverdighet i det han utaler. Han er jo ikke nynazist. Det er jo dem han kritiserer. Samt alle andre. Skjønte dette, men den han sier er jo bare tull. En 18 år gammel drittunge kan da ikke utale seg så hard om ting han ikke vet noe om?! Skjønner forresten ikke at han tør! En dag står det 10 gutter med finnlandshetter og balltrær utenfor døra hans, hva skal han da gjøre? Løpe og skrike på mamma? EDIT: Skrivelief Vil i såfall ikke være en ny ting. En gang ble han banka opp av en ganster, og en annen fikk han omlag 50 gothere på døra Dessuten er han vel såpass vant med drapstrusseler at han ikke lar seg skremme. Hvor lurt det er finner vi vel ut av før eller seinere? Løgn. Endret 14. april 2008 av Nrjey Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Haha, alle vet at gotere og sånn er altfor feige til å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skjønte dette, men den han sier er jo bare tull. En 18 år gammel drittunge kan da ikke utale seg så hard om ting han ikke vet noe om?! Han uttaler seg om verden slik han opplever den. Det er vel med all respekt ikke vesentlig forskjellig fra det folk gjør her på forumet? Ellers hadde vi vel alle vært enige, i hvert fall om fakta... Skjønner forresten ikke at han tør! En dag står det 10 gutter med finnlandshetter og balltrær utenfor døra hans, hva skal han da gjøre? Løpe og skrike på mamma? Er det negativt at folk tør å si sin mening, eller er det positivt? Hvis det fører til at en gjeng feiginger står utafor døra hans en dag, håper jeg det står en gjeng innefor som setter pris på ytringsfriheten og tar imot dem. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Tommy Myrbostad er en hykler og en forpestende trangsynt idiot. Håper han får skikkelig juling av Vigrid. Huff da Frohman. Er det slik vi skulle tenke om folk vi er uenig med her på forumet også? Skulle jeg gå rundt å håper at de av brukerne på forumet jeg synes er trangsynte fikk skikkelig juling? Det skulle tatt seg ut. Er det jeg som misforstår noe når jeg sloss for at folk skal få uttale seg på forumet, uansett hvilke meninger de står for? Burde jeg egentlig jobbe for å få dem hevet ut av forumet? Eller aller helst burde jeg kanskje få noen til å banke dem, men det er kanskje ikke så lett siden de i motsetning til Myrbostad dekker seg bak anonyme brukere? Geir Endret 14. april 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Umorsomt, usjarmerende, blottet for intelligente refleksjoner og som flere andre har påpekt, ganske så hyklerisk. Han har gjennom fjortis-serien sin sittet foran PC-en og trakassert den ene ungdomskulturen etter den andre, og framstår i disse filmene som alt annet enn tolerant. I Vigrid-filmen derimot oppfordrer han seerne til å si: "Ja til et flerkulturelt Norge". For meg virker han som en person som har blitt mettet opp med samfunnets verdier om toleranse for fremmede kulturer og anti-rasisme, men som ikke har den fjerneste anelse om hva toleranse for andre mennesker virkelig handler om på et dypere plan. Toleranse handler om å tolerere mennesker som har andre holdninger, meninger, prioriteringer, klesstil og omgangsform enn deg selv, ikke utelukkende mennesker med annen farge. Han sier også at alle negative kommentarer som kommer i kommentarfeltet vil bli slettet, utover de som skriver med fullt navn, og disse får på toppen av det hele ikke forsvare seg mer enn med et "uenig". Hvis han prøver å få igang en saklig og nyansert debatt rundt organisasjonen mislykkes han jo selvsagt med disse premissene. På meg virker det som om han bare liker å finne grupperinger av mennesker som går på tvers av resten av samfunnet og som det derfor er politisk korrekt å mobbe. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syns det meste han gjør er ganske useriøst. Hadde han gjort mer research først så kanskje. Hadde han begrunnet mer og satt seg litt dypere inn i alt, hadde han fremstått mer seriøs. Men vigrid er jo totalt feil uansett vinkel, ikke no galt i det norrøne, men vikingene trodde da på ogdin og de drakk og og herja vilt. Så at vigrid skal være så avholden mot alt syns jeg er rart :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå