femftifem Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Link til film nummer en: http://www.youtube.com/watch?v=5cO57Wf4Ndk Link til film nummer to: http://youtube.com/watch?v=cjoRKoQCL_s Hva synes dere om dette? Tar Tommy en sjanse ved å henge ut Vigrid? Hvordan tror dere Vigrid vil reagere? Er det sant det han sier, at norske media på en måte reklamerer for vigrid for å lage reportasjer om dem? Hva er din mening? Endret 12. april 2008 av Nrjey Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Morsom kar dette! Men føler at han for det meste bare slenger ut meningene sine uten å begrunne de.Men viss han hadde begrunnet sine meninger så hadde det nok blitt lite underholdene. Er enig i mye av det han sier,allikavel. Endret 12. april 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
RevX Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Definitivt en opptur etter de siste Fjortis the Movie-filmene hans. Med litt trening tror jeg han kan få laga noen veldig overbevisende dokumentarer. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Kan si at denne filmen er langt mer seriøs enn sine forgjengere ja. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han ungen latterligjør folk som tror på Norrøn mytologi. Norrøn mytologi var i Norge lenge før kristendommen, faktisk ble kristendommen tvingt inn i landet. Jeg mener at det er bra at noen er kritisk til sharia-lover etc. Og at han ler av at noen har fått kall fra guder og lignende, haha! Tror ikke han fra vigrid var den første som mener de har fått et kall fra oven. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han kommer vel til å få en haug med drapstrusler på mail, sms og via youtube, akkurat som etter de fjortisfilmene. Er han riktig uheldig kommer det vel også en Vigridfan og slår ham ned - akkurat som etter fjortisfilmene. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 "Norgespatriotene er et nazistisk parti grunnlagt av Øyvind Heian, våren 2007" Det er jo bare tull. Det fins ingen rene nasjonalsosialistiske parti i Norge. Står i loven Lenke til kommentar
nls Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 "Norgespatriotene er et nazistisk parti grunnlagt av Øyvind Heian, våren 2007" Det er jo bare tull. Det fins ingen rene nasjonalsosialistiske parti i Norge. Står i loven Det er heller ingen som har innbrudd i huset sitt. Står i loven Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tommy Myrbostad er en hykler og en forpestende trangsynt idiot. Håper han får skikkelig juling av Vigrid. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg var nok fraværende akkurat i den skoletimen hvor vi lærte om sånne typer "dokumentarer", men det er åpenbart at jeg har mindre fravær enn resten av dere. Har dere hørt om noe som heter kåseri? Jeg syntes gutten skal ha honnør for å bry seg, fremfor å sitte inne hele dagen og spille Warcraft, Half-Life og innbille seg at man er en Troll hunter.. >_< Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg var nok fraværende akkurat i den skoletimen hvor vi lærte om sånne typer "dokumentarer", men det er åpenbart at jeg har mindre fravær enn resten av dere. Har dere hørt om noe som heter kåseri? Jeg syntes gutten skal ha honnør for å bry seg, fremfor å sitte inne hele dagen og spille Warcraft, Half-Life og innbille seg at man er en Troll hunter.. >_< Så å rakke ned på mennesker fordi de er annerledes enn idealet hans er greit? Er det å bry seg? Da sitter jeg heller inne og spiller Warcraft og Half-Life. Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noe selvmotsigende innfallsvinkel han har - kjefter på media for å sette fokus på problemet, når det er nettopp det han selv gjør. Der føler jeg at han bommer - det er viktig å sette fokus på slike grupperinger så lenge man får fram hva de står for. Ellers tøft gjort. Han evner å få fram litt av hvert som ikke allmennheten har vært kjent med om disse to nazitullingene. Sånn som han rakker ned på Tore T. og Øyvind H. kan han helt sikkert forvente seg bråk i framtiden. Ellers vil jeg si han er litt for farget av sitt syn på ting hele veien, men likevel får han fram et budskap i denne filmen som utgjør en positiv forandring. Tidligere har jeg ikke hatt noe til overs for de barnslige fjortisfilmene, men dette var noe ganske annet. Og nå snakket jeg kun om den siste filmen Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg var nok fraværende akkurat i den skoletimen hvor vi lærte om sånne typer "dokumentarer", men det er åpenbart at jeg har mindre fravær enn resten av dere. Har dere hørt om noe som heter kåseri? Jeg syntes gutten skal ha honnør for å bry seg, fremfor å sitte inne hele dagen og spille Warcraft, Half-Life og innbille seg at man er en Troll hunter.. >_< Så å rakke ned på mennesker fordi de er annerledes enn idealet hans er greit? Er det å bry seg? Da sitter jeg heller inne og spiller Warcraft og Half-Life. Å rakke ned på mennesker som mener de er bedre enn alle andre (uten noe særlig grunnlag) er helt ok. Folk har lov til å ha meninger, men noen meninger er bare feil. Det er derfor vi har en rasismeparagraf. Det er derfor folk som mener voldtekt er en god ide blir straffet, osv. Lenke til kommentar
toysegutten Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg var nok fraværende akkurat i den skoletimen hvor vi lærte om sånne typer "dokumentarer", men det er åpenbart at jeg har mindre fravær enn resten av dere. Har dere hørt om noe som heter kåseri? Jeg syntes gutten skal ha honnør for å bry seg, fremfor å sitte inne hele dagen og spille Warcraft, Half-Life og innbille seg at man er en Troll hunter.. >_< Så å rakke ned på mennesker fordi de er annerledes enn idealet hans er greit? Er det å bry seg? Da sitter jeg heller inne og spiller Warcraft og Half-Life. Å rakke ned på mennesker som mener de er bedre enn alle andre (uten noe særlig grunnlag) er helt ok. Folk har lov til å ha meninger, men noen meninger er bare feil. Det er derfor vi har en rasismeparagraf. Det er derfor folk som mener voldtekt er en god ide blir straffet, osv. Tommy Myrbostad har tidligere laget filmer om "fjortiser" han ikke liker av ulike grunner. Det er dette Frohman tenker på, ikke Vigrid-filmen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg var nok fraværende akkurat i den skoletimen hvor vi lærte om sånne typer "dokumentarer", men det er åpenbart at jeg har mindre fravær enn resten av dere. Har dere hørt om noe som heter kåseri? Jeg syntes gutten skal ha honnør for å bry seg, fremfor å sitte inne hele dagen og spille Warcraft, Half-Life og innbille seg at man er en Troll hunter.. >_< Så å rakke ned på mennesker fordi de er annerledes enn idealet hans er greit? Er det å bry seg? Da sitter jeg heller inne og spiller Warcraft og Half-Life. Å rakke ned på mennesker som mener de er bedre enn alle andre (uten noe særlig grunnlag) er helt ok. Folk har lov til å ha meninger, men noen meninger er bare feil. Det er derfor vi har en rasismeparagraf. Det er derfor folk som mener voldtekt er en god ide blir straffet, osv. Folk kan vel strengt tatt ha akkurat hvilke meninger man ønsker. Det er når man begynner å utøve handlinger som representerer handlingene dine man må være varsom. Å rakke ned på mennesker som mener de er bedre enn alle andre er helt greit? Selvmotsigelse? Du mener at du er bedre enn de som er i Vigrid. Du er ikke bedre enn de i Vigrid. De har bare andre meninger enn deg. Folk som mener voldtekt er en god ide, blir ikke straffet. Folk som voldtar blir straffet. Huuuge difference. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Ok, du skjønner ikke poenget. De skal gjerne få lov til å mene hva de vil (og det har de lov til), men det er meget store muligheter for at den gjengen der har gjort mer enn bare å tenke. For ikke å nevne ødelagt livet til lettpåvirkelige ungdommer. Dessuten er det forskjell på å ha meninger som fremprovoserer menneskehat og vold, og det å ha en egen mening om hva som er best av FRP og Høyre, eller Pepsi og Cola. Endret 13. april 2008 av Dux ducis Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Å rakke ned på mennesker som mener de er bedre enn alle andre (uten noe særlig grunnlag) er helt ok. Folk har lov til å ha meninger, men noen meninger er bare feil. Det er derfor vi har en rasismeparagraf. Det er derfor folk som mener voldtekt er en god ide blir straffet, osv. Og likevel hever han seg over fjortisser og nærmest betegner dem som undermennesker akkurat som Vigrid. Nevnte jeg hykler? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han er absolutt umoden, ja. Nå er det ikke gutten jeg forsvarer, snarer Vigrid jeg kritiserer. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dessuten er det forskjell på å ha meninger som fremprovoserer menneskehat og vold, og det å ha en egen mening om hva som er best av FRP og Høyre, eller Pepsi og Cola. Det kan godt være, men det er fortsatt ingen straff for å ha kontroversielle meninger. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Vel har sett den første filmen, den var grei nok og støtter vel opp om det synet jeg har på Vigrid fra før. Han viser derimot at han er uvitende når han ber folk melde seg inn i den marxistiske rasistorganisasjonen("anti-rasist organisjonen") "SOS Rasisme" som driter i vold mot etniske nordmenn og blåser opp alle slags saker ved å hevde at nordmenn er rasistiske. For ikke å snakke om organisasjonens syn på ytringsfriheten og problemer med å rydde voldsaper vekk fra egne rekker. Hm, sett litt på film nummer to, det virker som Tommy er imot ytringsfriheten også siden han lurer på hvorfor myndighetene "tillater" nazistiske organisasjoner, ikke overraskende at fyren støtter SOS Rasisme tydeligvis. Endret 13. april 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå