96tark Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den. Dessuten var alle midtbaner. Endret 25. april 2008 av 96tark Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den. Dessuten var alle midtbaner. Ja, det er en liten feil og noen har fått bare Viking kort og noen har fått bare VIF kort. Men det skal ikke være så ofte at det skjer heldigvis. Dessuten er kortene mye mer blandet i år en i fjor. Jeg syntes det var mye letter og få mange forskjellige spillere. Lenke til kommentar
aninho Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den. Dessuten var alle midtbaner. Ja, det er en liten feil og noen har fått bare Viking kort og noen har fått bare VIF kort. Men det skal ikke være så ofte at det skjer heldigvis. Dessuten er kortene mye mer blandet i år en i fjor. Jeg syntes det var mye letter og få mange forskjellige spillere. Ja,helt enig.Jeg har fått mange,mange mer forskjellige kort enn i fjor. Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har noen av dere fått en pakke med 5 spillere fra et lag? Jeg fikk en pakke i dag,og fikk 5 Viking-spillere i den. Dessuten var alle midtbaner. Ja, det er en liten feil og noen har fått bare Viking kort og noen har fått bare VIF kort. Men det skal ikke være så ofte at det skjer heldigvis. Dessuten er kortene mye mer blandet i år en i fjor. Jeg syntes det var mye letter og få mange forskjellige spillere. Jeg har fått to pakker med 5 Viking kort, heldigvis var Austnes i gull i en av de Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 jeg syns jeg får mer likt, jeg men Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 3. pakken jeg får 5 viking kort Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Dessverre så får jeg bare de samme hele tiden! Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Bra ironi Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Dessverre så får jeg bare de samme hele tiden! Så kjøp på andre steder da Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Dessverre så får jeg bare de samme hele tiden! Så kjøp på andre steder da Jeg fikk de på 3 forsjellige bensinstasjoner På to av de har jeg bare kjøpt 2 pakker, den tredje er den jeg kjøper på hele tiden Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Eller så er det forde de er så dårlig og trenger mer penger enn de andre laga Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Eller så er det forde de er så dårlig og trenger mer penger enn de andre laga Det har ikke så mye og si hvor du kjøper de. Jeg har åpnet utrolig mange pakker selv, fordi jeg har kjøpt så mye og jeg tror jeg har opplevd det ca 5 ganger, så jeg tror ikke det er et veldig stort problem. Totalt så får du mer blandet i år en i fjor, heldigvis Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er ikke så veldig rart at det finne så mange pakker med Viking kort da Dem er tross alt best Eller så er det forde de er så dårlig og trenger mer penger enn de andre laga Det har ikke så mye og si hvor du kjøper de. Jeg har åpnet utrolig mange pakker selv, fordi jeg har kjøpt så mye og jeg tror jeg har opplevd det ca 5 ganger, så jeg tror ikke det er et veldig stort problem. Totalt så får du mer blandet i år en i fjor, heldigvis Husker første sesongen med toppfotallkort, jeg begynnte ikke å samle før midt i sesongen, men jeg fikk bare, Ham-Kam, Lyn, Molde, Stabæk, Start, Tromsø, Viking og VIF spillere, og det rareste var at alle Stabæk spillerene jeg fikk var gullkort! Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Husker første sesongen med toppfotallkort, jeg begynnte ikke å samle før midt i sesongen, men jeg fikk bare, Ham-Kam, Lyn, Molde, Stabæk, Start, Tromsø, Viking og VIF spillere, og det rareste var at alle Stabæk spillerene jeg fikk var gullkort! Ja, sånn skjer heldigvis ikke lenger Selv om det ikke er perfekt enda så er det ihvertfall MYE bedre en før Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det som var også litt rart var at hver gang jeg kjøpte 06 pakker på MIX så fikk jeg stabæk gull , lurer på om det har noe med at mix sponser stabækk og gjøre? Lenke til kommentar
oyvind36 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det som var også litt rart var at hver gang jeg kjøpte 06 pakker på MIX så fikk jeg stabæk gull , lurer på om det har noe med at mix sponser stabækk og gjøre? Jeg kjøpte de på ESSO Lenke til kommentar
96tarik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk enda en slik pakke. Heldigvis var det ene kortet Nikolai Stokhlom I Gull. Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk enda en slik pakke.Heldigvis var det ene kortet Nikolai Stokhlom I Gull. jeg har fått fire sånne pakker med bare vikingspillere!! en gang fikk jeg et gull men det var Vidar Nisja og han spiller jo ikke fast!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg