larsingedude Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei, prisen på 8800gt kort er ski.t lav atm, og i sli så funker vel 2 8800gt ganske bra selv om det er en stund siden de ble sluppet? ca 2.8k for 2 kort inkl frakt, er dette noe og satse på? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 sikkert mange som ikkje synes det er en god ide, men eg har selv et msi nx8800 gt oc 512 mb kort og kjører xp så dvs at du kan feks i crysis sett alt på high som høyeste oppløsning. (eg kjører der 1280x1024 oppløsning) med 2xAA på. klokket kortet litt pluss en klokket cpu (e6850 @ 3,6 ghz stabilt) så går det som en drøm uten lagg. har ikkje sjekket fps men reagerer ikkje på noe som tyder på lav fsb mao så sku det funke ganske så bra med 8800gt i sli. kommer litt an på hvilken cpu du har, kan jo vær den blir en flaskehals som gjør at det ikke funker optimalt Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 sikkert mange som ikkje synes det er en god ide, men eg har selv et msi nx8800 gt oc 512 mb kort og kjører xp så dvs at du kan feks i crysis sett alt på high som høyeste oppløsning. (eg kjører der 1280x1024 oppløsning) med 2xAA på. klokket kortet litt pluss en klokket cpu (e6850 @ 3,6 ghz stabilt) så går det som en drøm uten lagg. har ikkje sjekket fps men reagerer ikkje på noe som tyder på lav fsbmao så sku det funke ganske så bra med 8800gt i sli. kommer litt an på hvilken cpu du har, kan jo vær den blir en flaskehals som gjør at det ikke funker optimalt quadcore 2.4 int 3gb ram vista 32 Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 sku funke fint det på high settings vil eg tru. kan glemme ultra high i direct x10. det e no bare å prøve seg frem hvertfall. tviler på at cpu-en din vil bli en flaskehals, men det kan no klokkes litt og så sku evt problemet være løst hvis det viser seg å bli et problem vel og merke. liker overhodet ikkje vista for det den krever for mye pulver av maskina i utgangspunktet og det gjør igjen til at du må ha enda kraftigere maskin for å kunne feks spille et spill med de samme settingsene som man evt hadde i xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå