Cappo Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hvis du vil, kan jeg undersøke dem ATi korta litt nærmere når jeg er der Stygging! Dit må jeg få kommet meg neste år! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 "Asus sin versjon bset som vanlig"vet ikke helt hvor du har fått det fra da men:) jeg har gainward, kicker kammeraten sitt Asus ( GF 4 Ti4600) jeg ville gått for Gainward GF FX eller ventet til Juni for NV31/34 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 NV31/34 er low end som neppe støtter Dx9 og er trege som juling iallefall i følge Inquirer,ingen som spiller ønsker disse. Siden det er NV3x serien det er snakk om og at kortene vil hete GeForceFX så har jeg ingen grunn til å tro at dem ikke vil støtte DX9. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Vel Mistapi hvis de tallene fra Inq stemmer er det noe som sier meg at noe blir gjort i software og ikke i harware,og da er det vel vanskelig og kalle det Dx9 hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå