Øyst Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvordan endrer man sikkerhetsinnstillingen i RedHat 8? Den står default på "høy", og jeg vil gjerne endre den til å være av. Men hver gang jeg endrer den og trykker OK, så er den tilbake til "høy" når jeg åpner viduet igjen. Jeg er logget inn som "root" så det kan det ikke være... Takker! Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 det er i systeminstillinger du gjøre det, den finner du hvis du trykker på start her som ligger på skrivebordet ditt, da mener jeg at du skal kunne stille på sikkerhetsinstillingene div brannmur osv. det er ikke så vanskelig. Håper jeg kunne hjelpe deg litt videre. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Takk for forslaget, men det er akkurat det jeg gjør. Hatten -> Systeminnstillinger -> Security Level -> og så endrer jeg sikkerhetsnivå fra "høyt" til noe annet. Det går fint, men etter å ha trykket OK og så går inn igjen, så er det tilbake på høyt. Begynner å bli litt frustrert nå... Lenke til kommentar
Stim Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har du valgt av så er den av selv om programmet du setter den med viser høy per default. Den er satt slik for at du ikke skal velge å åpne maskinen for mye ved en feiltakelse. Det gjør at du må tenke før du setter sikkerhetsinstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå