Dark Nemesis Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ok, i det siste har jeg kjent at melkesyren ikk kommer når jeg tok crunches, så jeg bestemte meg for å ta en pause, som jeg fortsatt har. Men nå føler jeg at de surt opptrente magemusklene forsvinner. Er det en grunn til dette, og er det noe jeg kan forhindre? Og hva er egentlig den greia medat jeg ikke kjenner smerte når jeg trener magen lenger? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Og hva er egentlig den greia medat jeg ikke kjenner smerte når jeg trener magen lenger? Du begynner rett og slett å bli godt trent. Du må øke belastningen for å kjenne det på samme måte som før. Ta en vektskive bak hodet eller på magen når du kjører crunches Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Haha, det er da gode nyheter Takk Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det at magemusklene forsvinner er nok heller fordi du legger på deg(?). Tror ikke de forsvinner så fort, hvor lang pause har du hatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå