CapitalSheep Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg oppdaget i dag at bassen sluttet å virke. Jeg har testet høyttaleren med mp3 spilleren og da virker det supert, men når jeg kobler høyttaleren i pcen(og spiller samme sangen) er det nesten ikke bass i det hele tatt. Da jeg spilt musikk i går var musikken helt normal. Noen som vet hvorfor? Takk på forhånd. Endret 13. april 2008 av mazz_222 Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tja det er det å teste de vanlige tingene: Har du testet med forskjellige Avspillingsprogram? Har du sjekket Lydinnstillingene i Kontrollpanel? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skjer det i alle program eller bare noen? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Det hente i alle programmene og jeg har sjekket lydinnstillingene, men alt var normalt. Men nå er bassen tilbake av en merkelig grunn igjen(slik som den pleier å være). Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dårlig kontakt i kabelen? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Nei, brukte samme kabelen med mp3 spilleren og da virket det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå