SurfingElite Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg godtok, men ingenting skjedde. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om dere fortsatt er oppe kan jeg godt være med på noen kamper Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du er vel logget av nå, men om ikke så er vi med. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen som er med på kamp i den seriøse? Ser at Angel Eye er online, men du godtar jo ikkje invitiasjonen min. Sitter klar om noen vil spille.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er online ja...men Fifa bare står på...spiller ikke Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er med om 1 times tid, skal bare ta en dusj og få i meg litt mat. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) SurfingElite please accept!! Noen andre som er med på en kamp eller to ? Endret 16. mai 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 SurfingElite please accept!!Noen andre som er med på en kamp eller to ? Jeg kan være med på kamp... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Sitter klar eg! Inviter du! Må du sveive igang PS3'en ? Endret 16. mai 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Satte på FIFA akurat nå Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Prøvde å restarte PS3'en, fordi så ut som det ikke funka når vi prøvde å spille. Så når eg kom tilbake etter restarten var du allerede opptatt i en annen kamp. Men nå kom dama hjem, så da blir det ikke PS3 med det første.. Jeg opplever flere ganger problemer med å starte kamper, får liksom aldri trykt "ready", hva kommer dette av? Motspiller er på plass, burde bare være til å velge lag å trykke "ready" men det skjer altså ingenting. Noen som har en forklaring? Endret 16. mai 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Prøvde å restarte PS3'en, fordi så ut som det ikke funka når vi prøvde å spille. Så når eg kom tilbake etter restarten var du allerede opptatt i en annen kamp.Men nå kom dama hjem, så da blir det ikke PS3 med det første.. Jeg opplever flere ganger problemer med å starte kamper, får liksom aldri trykt "ready", hva kommer dette av? Motspiller er på plass, burde bare være til å velge lag å trykke "ready" men det skjer altså ingenting. Noen som har en forklaring? Har eg også probs med Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) ingen som er med på kamp nå? lenge siden jeg har fått spilt med noen! EDIT: neivel! hadde lyst å være utd UTEN ronaldo og se hvordan det ville funket for framtiden Endret 16. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 er på senere i kveld rundt midnatt. Spiller gjerne noen kamper da...kommer til My Country da PSN er Jgiggs så føl dere frie til å legge til. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Når jeg skal spille en kamp med en kompis i en liga, går det ikke ann å trykke "ready" for å starte kampen Hva kommer dette av?? Eller er det noe man kan gjøre for at det går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå